اخبار داغ

قول "حاجی میرزایی" درباره لایحه رتبه‌بندی فرهنگیان

قول "حاجی میرزایی" درباره لایحه رتبه‌بندی فرهنگیان
عضو هیئت‌رئیسه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس نشست عصر امروز این کمیسیون را تشریح کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی عضو هیئت‌رئیسه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با اشاره به نشست عصر امروز این کمیسیون، گفت: در ابتدای این جلسه گزارشی که کمیته 3 نفره کمیسیون درباره پرونده تحصیلی حسین فریدون تدوین کرده بود قرائت شد که اعضای کمیسیون به آن رای مثبت دادند و این گزارش برای قرائت به صحن علنی پارلمان ارجاع شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی با بیان اینکه در گزارش کمیته 3 نفره تخلفات حسین فریدون در تحصیل در دانشگاه شهید بهشتی محرز شناخته شده است، ادامه داد: متاسفانه آقای فریدون برای تحصیل در مقطع دکتری از  ابزارهای به مانند رانت و زور استفاده کرده است که برکناری معاون آموزشی دانشگاه شهید بهشتی و اعلام خلاف واقع معدل دوره کارشناسی ارشد که 13 بود و  17 اعلام شده، است.
,
 
,
نماینده مردم محلات در مجلس تصریح کرد:در بخش دوم جلسه کمیسیون وزیر علوم برای بررسی وضعیت دانشگاه پیام نور، حضور یافته بود.
,
 
,
عضو هیئت‌رئیسه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با بیان اینکه در بخش سوم جلسه امروز کمیسیون وزیر آموزش و پرورش حضور یافته بود، افزود: حاجی‌ میرزایی قول داد تا لایحه رتبه‌بندی معلمان را دولت تا یکشنبه هفته آینده به مجلس ارسال کند.
,
 
,
سلیمی با بیان اینکه به وزیر آموزش و پرورش اعلام شد تا این لایحه به صورت 2 فوریتی به مجلس ارائه شود، ادامه داد: برخی از اعضای کمیسیون این گلایه را نیز مظرح کردند که با 2 هزار میلیارد تومان نمی‌توان طرح رتبه‌بندی معلمان را اجرایی کرد که وزیر اعلام کرد آقای رئیس‌جمهور قول داده است که تامین منابع مورد نیاز انجام شود.
,
 
,
منبع: تسنیم
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه