اخبار داغ

طیبه سیاوشی در گفت وگو با دانا:

استعفای نمایندگان لیست امید فقط در حد صحبت مطرح شد

استعفای نمایندگان لیست امید فقط در حد صحبت مطرح شد
طیبه سیاوشی، نماینده لیست امید تهران در مجلس شورای اسلامی درباره استعفای تعدادی از نمایندگان لیست امید، گفت: این مسئله در حد صحبت و بحث مطرح شد و اعضای لیست امید بنای استعفا از نمایندگی خانه ملت را ندارند.
[

طیبه سیاوشی، نماینده لیست امید تهران در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا در خصوص محورهای جلسه امروز (دوشنبه) مجمع 51 نفر لیست امید تهران، گفت: مباحثی که در این جلسه مطرح شد به موضوعات اخیر افزایش قیمت بنزین و تبعات آن در شهر تهران و اینکه مجلس چگونه باید ورود کند، مربوط می شد.

وی در ادامه افزود: در این جلسه بر این نکته تاکید شد که می بایست روی این طرح کارشناسی صورت گیرد و از افزایش قیمت ها جلوگیری شود. اعضای شورای شهر نیز درباره مسائل روز شهر تهران صحبت هایی داشتند و پیشنهاداتی در خصوص این طرح از سوی اعضای شورای شهر و نمایندگان لیست امید در مجلس مطرح شد.

این نماینده مجلس در پاسخ به این سوال آیا تصمیماتی نیز در این جلسه اتخاذ شد یا خیر، گفت: بحث بر سر این بود که اگر قرار است این روند افزایش قیمت بنزین به این شکل ادامه پیدا کند باید بحث کنترل قیمت مورد توجه قرار گرفته و دستگاه های متولی مانند وزارت اقتصاد و صنعت نظارت های لازم را داشته باشند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی درباره نامه عارف به رئیس مجلس مبنی بر حضور سران قوا در مجلس نیز گفت: در خصوص محتوای این نامه نیز صحبت هایی مطرح شد که سران قوا به مجلس آمده و در خصوص تصمیم گرفته شده در مسئله بنزین در جلسه ای علنی توضیحاتی ارائه دهند تا مردم نیز در جریان موضوعات قرار گیرند و بدانند که سران قوا چه تصمیماتی دارند. قرار نیز بر این شد تا ظرف یک هفته آینده این اتفاق رخ دهد. امیدواریم رئیس مجلس هرچه زودتر به این نامه ترتیب اثر دهد.

 سیاوشی همچنین از احتمال حضور وزیر ارتباطات در مجلس نیز خبر داد و گفت: یکی از موارد مورد بحث دراین جلسه حضور وزیر ارتباطات در مجلس بود؛ چراکه در حال حاضر با توجه به قطع شدن اینترنت، کسب و کار مردم دچار مشکلاتی شده، توضیحاتی را دراین زمینه ارائه نماید.

 نماینده لیست امید مجلس نیز درباره استعفای تعدادی از نمایندگان لیست امید، گفت: این مسئله صحت ندارد و هیچ یک از نمایندگان لیست امید استعفا نداده اند. این مسئله در حد صحبت و بحث مطرح شد و استعفایی نبود. من اعلام می کنم که به هیچ وجه اعضای لیست امید بنای استعفا از نمایندگی خانه ملت را ندارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه