اخبار داغ

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خبر داد؛

خسارت 8/8 میلیارد تومانی سیل به کشاورزی سیستان وبلوچستان/ پرداخت خسارات از امروز آغاز می شود

خسارت 8/8 میلیارد تومانی سیل به کشاورزی سیستان وبلوچستان/ پرداخت خسارات از امروز آغاز می شود
عبدالرحمن شهنواری از خسارت 8 میلیارد و 800 میلیون تومانی سیل به بخش کشاورزی سیستان وبلوچستان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عبدالرحمن شهنواری در گفت وگو با عصرهامون گفت: طی سیلاب هایی که در فصل بهارامسال در نقاط مختلف استان به وقوع پیوست خسارت های زیادی به بخش های مختلف استان از جمله راه ها، زیرساختی، مخابراتی و به ویژه کشاورزی و دامداری وارد کرد.
 
وی افزود: پس از برآورد کلی و جمع بندی نهایی مشخص شد که این سیلاب تنها به بخش کشاورزی استان 8 میلیارد و 800 میلیون تومان خسارت وارد کرده است که این رقم در استان تایید و به مرکز کشور نیز اعلام شد.
 
به گفته شهنوازی؛ در مجموع هزار و 649 پرونده خسارت مربوط به سیل مورد تایید کارگروه ملی قرار گرفت که میزان خسارات آن قریب به 9 میلیارد تومان برآورد و اقدامات لازم برای یاری رسانی به سیل زدگان انجام شد.
 
وی ادامه داد: میزان خسارت اعلام شده به کارگروه ملی مورد تایید نیز قرار گرفت اما تاکنون حدود 50 درصد آن به استان تخصیص داده شده است که از امروز پرداخت آن آغاز می شود.
 
مدیرکل مدیریت بحران استانداری خاطرنشان کرد: تسهیلات دیگری نیز برای خسارت دیدگان در نظر گرفته شد که سقف آن حدود 7 میلیارد و 500 میلیون تومان می باشد و تاکنون یک میلیارد و 460 میلیون تومان تسهیلات بلاعوض به افرادی که مراجعه کرده اند پرداخت شده است.
 
وی ادامه داد: کار پرداخت مابقی پرونده ها نیز تا سقف هزار و 649 نفر به دلیل اینکه نیازمند اخذ تاییدیه در سطح ملی است طی هفته آتی در صورت تائید آغاز می شود اما اگر این امر صورت نگیرد هم با مسئولیت کارگروه استانی روند پرداخت خسارت دیدگان ادامه خواهد داشت.
 
انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه