اخبار داغ

نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی:

مردم خواستار ثبات قیمت‌ها هستند/ بررسی افزایش قیمت بنزین در کمیسیون‌های انرژی و اقتصاد مجلس شورای اسلامی

مردم خواستار ثبات قیمت‌ها هستند/ بررسی افزایش قیمت بنزین در کمیسیون‌های انرژی و اقتصاد مجلس شورای اسلامی
نظر افضلی با اشاره به این‌که دولت گفته می‌خواهد درآمد حاصل از افزایش قیمت بنزین را در اختیار مردم قرار دهد، گفت: در حال حاضر مردم پول نمی‌خواهند بلکه ثبات در قیمت‌ها را خواستار هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نظر افضلی نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خاورستان، در خصوص افزایش قیمت بنزین، اظهار کرد: مجلس شورای اسلامی در جریان جزئیات افزایش قیمت بنزین نبود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نظر افضلی نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با , خاورستان،, خاورستان،, خاورستان،,  در خصوص افزایش قیمت بنزین، اظهار کرد: مجلس شورای اسلامی در جریان جزئیات افزایش قیمت بنزین نبود.,

وی افزود: شاید با درآمد افزایش قیمت بنزین کمکی به قشر آسیب‌پذیر شود اما احتمال دارد این کمک خود را در برابر تورمی که ایجاد خواهد شد خوب نشان ندهد.

, وی افزود,

نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: مسئله سوخت در استان خراسان‌جنوبی که استان پهناوری است و مسافت بین برخی از روستاها تا مرکز شهرستان و استان زیاد است مسئله تاثیرگذاری است و باید مدیریت شود.

,

نظر افضلی اظهار کرد: بهتر است برای رفت‌وآمد در سطح شهرستان‌ها خطوط حمل و نقل عمومی با قیمت مناسب را‌ه‌اندازی شود.

,

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: باید نسبت به قیمت مواد غذایی و سایر کالاها نظارت و کنترل شود که تورم بیش از این صورت نگیرد.

,

نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به این‌که دولت گفته می‌خواهد درآمد حاصل از افزایش قیمت بنزین را در اختیار مردم قرار دهد، اظهار کرد: در حال حاضر مردم پول نمی‌خواهند بلکه ثبات در قیمت‌ها را خواستار هستند. این‌که دولت از طرفی به مردم کمک کند و از طرف دیگر قیمت‌ها افزایش داشته باشد آن کمک ارزش خود را از دست خواهد داد.

,

افضلی گفت: دولت باید سریع‌تر ایستگاه‌های سوخت گاز را در برخی از شهرهای خراسان جنوبی که فاقد ایستگاه سوخت‌گیری گاز است ر‌اه‌اندازی کرده و مردم به سمت استفاده از گاز به جای بنزین رفته و متحمل صرف هزینه‌های زیادی نشوند.

,

وی با بیان این‌که پیشنهاد راه‌اندازی سرویس‌های حمل‌ونقل عمومی جدی گرفته شود، افزود: اگر زمانی در جایی افزایش قیمتی ناشی از افزایش قیمت سوخت وجود داشه باشد باید به نوعی مدیریت شود که تأثیر زیادی نداشته باشد.

,

نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی گفت: باید نسبت به آثار و نتایجی که افزایش قیمت سوخت در جامعه خواهد داشت به صورت استانی و شهرستانی بررسی و اقدامات لازم صورت گیرد.

,

افضلی عنوان کرد: دولت باید نظارت کند که اگر افزایش قیمتی در حمل‌ونقل بنزینی صورت گیرد، ناشی از چه بوده و به طور دقیق باید نسبت به مسائل مدیریت و نظارت صورت گیرد نه‌این‌که به بهانه افزایش قیمت بنزین در سایر موارد افزایش قیمت را شاهد باشیم.

, افضلی عنوان کرد: دولت باید نظارت کند که اگر افزایش قیمتی در ,

وی با اشاره به این‌که مشخص نیست دولت چه مصلحتی دیده که به یکباره خبر افزایش قیمت بنزین را اعلام کرد، افزود: اگر قبل از ابلاغ افزایش قیمت بنزین در این خصوص با مردم صحبت می‌شد بهتر بود.

,

نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی در خصوص وظیفه مجلس شورای اسلامی در این خصوص، بیان کرد: مجلس این مسئله را به کمیسیون انرژی و اقتصادی سپرده که مجدد تجزیه و تحلیل کنند و در خصوص تصمیمی که گرفته شده توضیح دهند و اثرات، معایب و فوایدی که خواهد داشت اعلام شود.

,

افضلی گفت: علی‌رغم این‌که قرار است دولت یارانه کمک‌معیشت به خانواده‌های نیازمند پرداخت کند مردم از شرایط موجود ناراضی هستند و عملا کسی احساس نمی‌کند که این مبلغ کمک‌معیشت در زندگی تأثیرگذار خواهد بود و تورم ایجاد نخواهد شد.

,

وی تصریح کرد: لازم است بحث درآمد حاصل از افزایش قیمت بنزین، پرداخت کمک‌ معیشت به مردم و مابه‌التفاوت آن کاملا شفاف‌سازی و به مردم اعلام شود.

,

نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: دولت باید راهکارهایی را که افزایش قیمت بنزین بر زندگی مردم و تورم تأثیر منفی نخواهد داشت بررسی و اعلام کند.

,

افضلی افزود: با توجه به شرایط موجود افزایش قیمت بنزین باعث ایجاد شوک در جامعه شد و در حقیقت مردم و نمایندگان مجلس در برابر عمل انجام شده قرار گرفتند.

,

انتهای پیام/

, انتهای پیام/]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه