اخبار داغ

عضو کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی:

پرداخت سود حاصل از افزایش قیمت بنزین با حساب و کتاب باشد/ دولت به مردم از عدم افزایش قیمت‌ها اطمینان دهد

پرداخت سود حاصل از افزایش قیمت بنزین با حساب و کتاب باشد/ دولت به مردم از عدم افزایش قیمت‌ها اطمینان دهد
امیرحسنخانی گفت: پرداخت سود حاصل از افزایش قیمت بنزین باید با حساب و کتاب باشد و به افرادی که محروم هستند و آنچه دولت گفته و در مصوبه سران سه قوه آورده‌اند پرداخت شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدرضا امیرحسنخانی نماینده مردم فردوس، طبس، بشرویه و سرایان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خاورستان، در خصوص افزایش قیمت بنزین اظهار کرد: افزایش قیمت بنزین مسئله‌ای است که طی روزهای گذشته اتفاق افتاده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, محمدرضا امیرحسنخانی نماینده مردم فردوس، طبس، بشرویه و سرایان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با , خاورستان،, خاورستان،, خاورستان،,  در خصوص افزایش قیمت بنزین اظهار کرد: افزایش قیمت بنزین مسئله‌ای است که طی روزهای گذشته اتفاق افتاده است.,

وی با اشاره به پرداخت کمک معیشت به خانواده‌ها که توسط رئیس جمهور اعلام شده، افزود: این یارانه کمک معیشت باید قبل از افزایش قیمت‌ها به مردم پرداخت می‌شد.

,

نماینده مردم فردوس، طبس، بشرویه و سرایان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: با توجه به این‌که مقام معظم رهبری در صحبت‌های 26 آبان تأکید کردند، نباید گرانی بنزین باعث افزایش قیمت سایر اقلام و خدمات شود.

,

پرهیز از هرگونه افزایش قیمت

, پرهیز از هرگونه افزایش قیمت, پرهیز از هرگونه افزایش قیمت, پرهیز از هرگونه افزایش قیمت,

عضو کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: حتی اگر دولت قرار است در جایی افزایش قیمتی داشته باشد در حال حاضر نباید این کار انجام شود و باید همه از هرگونه افزایش قیمت پرهیز کنند.

, عضو کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: حتی اگر دولت قرار است در جایی افزایش قیمتی داشته باشد در حال حاضر نباید این کار انجام شود و باید همه از هرگونه افزایش قیمت پرهیز کنند.,

نماینده مردم فردوس، طبس، بشرویه و سرایان در مجلس شورای اسلامی گفت: جلوگیری از افزایش قیمت سایر کالاها و خدمات امکان‌پذیر نیست مگر این‌که دولت، تعزیرات و وزارت صنعت، معدن و تجارت به موضوع کاملا ورود کنند.

,

امیرحسنخانی تأکید کرد: مردم باید از عدم‌ افزایش قیمت سایر کالاها و خدمات مطمئن باشند نه‌ این‌ که سایر قیمت‌ها افزایش پیدا کرده و مردم متضرر شوند.

,

وی بیان کرد: یکی از نگرانی‌های مردم افزایش قیمت سایر کالاها به بهانه افزایش قیمت بنزین است لذا باید این مسئله کنترل شود در غیر این‌صورت دچار مشکل خواهیم شد.

,

نماینده مردم فردوس، طبس، بشرویه و سرایان در مجلس شورای اسلامی افزود: دولت باید گزارش عملکردش را به مجلس ارائه دهد که درآمد حاصل از افزایش قیمت بنزین به چه افرادی پرداخت شد.

,

امیرحسنخانی تصریح کرد: این مسئله بسیار مهم است که درآمد حاصل از افزایش قیمت بنزین به چه افرادی پرداخت شده و خواهد شد به گونه‌ای نباشد که به نیازمندان کمک معیشت پرداخت نشود.

,

پرداخت سود حاصل از افزایش قیمت بنزین با حساب و کتاب باشد

, پرداخت سود حاصل از افزایش قیمت بنزین با حساب و کتاب باشد, پرداخت سود حاصل از افزایش قیمت بنزین با حساب و کتاب باشد, پرداخت سود حاصل از افزایش قیمت بنزین با حساب و کتاب باشد,

وی گفت: پرداخت سود حاصل از افزایش قیمت بنزین باید با حساب و کتاب باشد و به افرادی که محروم هستند و آن‌ چه دولت گفته و در مصوبه سران سه قوه آورده‌اند پرداخت شود که این افراد مورد حمایت قرار گیرند.

, وی گفت: پرداخت سود حاصل از افزایش قیمت بنزین باید با حساب و کتاب باشد و به افرادی که محروم هستند و آن‌ چه دولت گفته و در مصوبه سران سه قوه آورده‌اند پرداخت شود که این افراد مورد حمایت قرار گیرند.,

توجه به نگرانی‌های مردم

, توجه به نگرانی‌های مردم, توجه به نگرانی‌های مردم, توجه به نگرانی‌های مردم,

نماینده مردم فردوس، طبس، بشرویه و سرایان در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: مجلس شورای اسلامی نیز باید به درخواست‌ها و نیاز مردم توجه کند و نگرانی‌های مردم را با تدوین قوانین از بین ببرد.

, نماینده مردم فردوس، طبس، بشرویه و سرایان در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: مجلس شورای اسلامی نیز باید به درخواست‌ها و نیاز مردم توجه کند و نگرانی‌های مردم را با تدوین قوانین از بین ببرد.,

امیرحسنخانی خاطرنشان کرد: اگر مجلس به نگرانی‌های مردم توجه کند کار بسیار ارزشمندی انجام داده است.

,

انتهای پیام/

, انتهای پیام/]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه