اخبار داغ

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس:

دولت موظف به تزریق مازاد کالاهای اساسی به بازار برای کنترل قیمت‌ها شد/ رفع دغدغه‌های مردم و رهبری، با توزیع عادلانه عواید حاصل از افزایش قیمت بنزین

دولت موظف به تزریق مازاد کالاهای اساسی به بازار برای کنترل قیمت‌ها شد/ رفع دغدغه‌های مردم و رهبری، با توزیع عادلانه عواید حاصل از افزایش قیمت بنزین
نماینده مردم کرمان و راور در مجلس گفت: در جلسه روز گذشته مجلس و تیم اقتصادی دولت، دولت موظف شد علاوه بر ثابت نگه داشتن قیمت‌ها، کالاهای اساسی را به میزان زیاد به بازار تزریق کند تا مشکلی از جهت گرانی کالاها متوجه مردم نشود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدمهدی زاهدی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس در گفت‌وگو با راه آرمان، اظهار داشت: بلافاصله بعد از سخنان رهبر فرزانه انقلاب به منظور بررسی طرح افزایش نرخ بنزین و جلوگیری از بالا رفتن احتمالی قیمت کالاها مجلس جلسه‌ای تشکیل داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

وی افزود: با توجه به اینکه طرح مذکور در پی تصمیم‌گیری سران سه قوه اجرایی شده است از روز گذشته جلسات متعددی با حضور تیم اقتصادی دولت در مجلس برگزار شده و مقرر شد دولت علاوه بر ثابت نگه داشتن قیمت‌ها، کالاهای اساسی را به میزان زیاد به بازار تزریق کند تا مشکلی از جهت گرانی کالاها متوجه مردم نشود.

,

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس مطرح کرد: در جلسه مذکور، کمیسیون‌های اقتصادی و برنامه و بودجه مجلس موظف شدند طرح افزایش قیمت بنزین را از جهات مختلف بررسی کرده و علاوه بر اعلام ایرادات به دولت، یاری‌گر قوه مجریه در اجرای مطلوب این طرح باشند.

,

زاهدی در پایان تاکید کرد: نمایندگان مجلس در تلاش هستند تا عواید حاصل از اجرای این طرح به صورت عادلانه به مردم برسد؛ این طرح به طور کامل اجرا شود و در نهایت دغدغه‌های مردم و رهبری در ارتباط با جلوگیری از گرانی‌های احتمالی به صورت کامل رفع شود.

,

بنابراین گزارش، رهبر معظم انقلاب حضرت آیت‌الله خامنه‌ای دو روز پیش در درس خارج فقه خود از نگرانی مردم در خصوص گرانی ناشی از افزایش نرخ بنزین سخن گفتند و از مسئولان دولت خواستند این نگرانی‌ها را برطرف کنند. حال این سوال مطرح می‌شود که چه تضمینی وجود دارد که مسئولان دولتی بتوانند این نگرانی‌ها را برطرف کنند و نمایندگان مجلس چه نقش نظارتی در ملزم کردن دولت برای رفع دغدغه‌های رهبری و مردمی دارند؟

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه