اخبار داغ

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای یزد:

خط اول انتقال آب به یزد مقاوم‌سازی می‌شود/ سرمایه‌گذاری 4هزار و 750 میلیارد ریالی برای پروژه‌های آب و برق استان

خط اول انتقال آب به یزد مقاوم‌سازی می‌شود/ سرمایه‌گذاری 4هزار و 750 میلیارد ریالی برای پروژه‌های آب و برق استان
مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای یزد اظهار داشت: در حوزه صنعت آب و برق 9 پروژه به ارزش سرمایه‌گذاری هزار و 200 میلیارد ریال به بهره‌برداری خواهد رسید؛ همچنین عملیات اجرایی پروژه آب‌رسانی به روستاهای استان به ارزش سرمایه‌گذاری سه هزار و 550میلیارد ریال آغاز خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا، محمدمهدی جوادیان‌زاده در گفتگو با خبرنگار یزدرسا با اشاره به افتتاح پروژه‌های مختلف حوزه صنعت آب و برق در سفر ریاست جمهوری به استان یزد اظهار داشت: مجموع میزان سرمایه‌گذاری در این پروژه‌ها چهار هزار و 750 میلیارد ریال است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

وی تصریح کرد: در حوزه صنعت آب و برق 9 پروژه به ارزش سرمایه‌گذاری هزار و 200 میلیارد ریال به بهره‌برداری خواهد رسید؛ همچنین عملیات اجرایی پروژه آب‌رسانی به روستاهای استان به ارزش سرمایه‌گذاری سه هزار و 550 میلیارد ریال آغاز خواهد شد.

,

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای یزد ادامه داد: یک پست 32 کیلوولت در ابرکوه نیز در جریان این سفر توسط وزیر نیرو افتتاح خواهد شد.

,

جوادیان‌زاده عنوان کرد: ایجاد 110 مترمکعب مخزن و بهره‌برداری از اولین سد استان از مصوبات سفر قبلی رئیس‌جمهور به یزد بوده است که قرار شده تعهدات لازم برای تکمیل آن تا پایان سال 99 انجام شود و این پروژه‌ها نیز به مرحله بهره‌برداری برسد.

,

وی اظهار داشت: طبق پیگیری‌های انجام‌شده در برنامه این سفر اعتبار لازم برای تکمیل و ایجاد مخازن جدید و همچنین اعتبار موردنیاز برای مقاوم‌سازی خط اول انتقال آب به یزد مصوب خواهد شد تا آب پایداری به یزد برسد و امیدواریم با این اعتبارات وضعیت آب استان به سمت پایداری و استمرار حرکت کند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه