اخبار داغ

یک عضو شورای اسلامی شهر بجنورد:

شهرداری‌ها هیچ تصمیمی برای افزایش قیمت‌ها ندارند

شهرداری‌ها هیچ تصمیمی برای افزایش قیمت‌ها ندارند
یک عضو شورای اسلامی شهر بجنورد با بیان اینکه دستگاه‌های نظارتی باید نظارت بر بحث کنترل قیمت‌ها داشته باشند، گفت: شهرداری‌ها هیچ تصمیمی در بحث افزایش قیمت‌ها نخواهند داشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محسن موسوی، عضو شورای اسلامی شهر بجنورد و رئیس کمیسون عمران و شهرسازی شورا در گفتگو با خبرنگارعصراترک اظهارکرد: در جایگاه نماینده مردم در شورای شهر بجنورد به تصمیم اخیر دولت در بحث گرانی بنزین اعتراض دارم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصراترک,

وی با اشاره به اینکه شوراهای اسلامی کشور تصمیماتشان را با قیمت های سال 98 اخذ کرده اند، این تغییرات شوکی بود که بر حوزه حمل و نقل وارد شد.

,

موسوی افزود: آنچه تاکید داریم این است که دولت این کاستی را با روش‌هایی نظیر یارانه های حوزه حمل و نقل و تخصیص بخشی از منابع اعتباری حاصل از افزایش قیمت‌ها در حوزه حمل و نقل عمومی جبران کند.

, .,

این عضو شورای اسلامی شهر بجنورد با اشاره به اینکه به طور کلی شهرداری های کشور دچار مشکل حمل و نقل عمومی هستند و ناوگان نیاز به نوسازی دارد، اظهار داشت: انتظار است با افزایش قیمت حامل‌های انرژی نسبت به نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی برای برخورداری بهتر شبکه شهری از حمل و نقل جدید تلاش کنند.

, .,

وی خاطر نشان کرد: همچنین دستگاه‌های نظارتی خصوصا سازمان های متولی باید نظارت بر بحث کنترل قیمت ها را داشته باشند و شهرداری ها هیچ تصمیمی در بحث افزایش قیمت ها نخواهند داشت.

, .,

این مقام مسئول یادآور شد: ما به عنوان نمایندگان مردمی در شواری شهر با مردم همراه هستیم و هر گونه افزایش قیمتی بخواهد در حوزه شوراهای اسلامی شهر در خصوص لایحه وارد عمل شود مورد مخالفت همکاران در شوراهای کشوری خواهد بود.

, .,

موسوی با بیان اینکه قانون در همه حوزه ها تعریفی دارد و مجاری اعتراض مشخص است، بیان داشت: مردم در ارتباط با حقوقی که برخوردار هستند از مجاری قانونی برای برگزاری هر گونه شیوه های اعتراض آمیز باید اقدام کنند تا مورد سواستفاده افراد فرصت طلب واقع نشوند.

, .,

این عضو شورای اسلامی شهر بجنورد با بیان اینکه این شیوه های اعتراض که هم اکنون در تعدادی از شهرهای کشور در جریان است، عملا یک نوع تحریک اجتماعی از سوی شبکه های معاند است،گفت: خسارت تخریب اموال عمومی و شهری بر مردم وارد می شود.

, . ,

موسوی خاطر نشان کرد: مردم باید آمار ها و اطلاعاتی که از سوی شبکه های اجتماعی منتشر می شود را با آگاهی بررسی کنند و تحلیل ساده بر قضایا نداشته باشند.

, .,

وی در انتها با اشاره به اینکه اغتشاشگران را از مردم نمی دانیم و معاند و برانداز تلقی می کنیم، گفت: سواد رسانه ای یکی از الزامات است که در قبال این سواد نسبت به هر خبری آگاهی لازم را کسب کنیم.

, .,

انتهای پیام/

, /]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه