اخبار داغ

مدیرکل تعزیرات استان کرمان:

مطابق وعده‌ها هیچ کالایی گران نشده است/ متخلفان با نصب بنر به مردم معرفی می‌شوند

مطابق وعده‌ها هیچ کالایی گران نشده است/ متخلفان با نصب بنر به مردم معرفی می‌شوند
مدیرکل تعزیرات استان کرمان گفت: بر اساس گشت‌های روزانه بازار، در حال حاضر پرونده خاصی تنظیم نشده و همانطور که وعده داده شده بود هیچ کالایی گران نشده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ارسلان میری در گفت و گو با خبرنگار راه آرمان، در واکنش به شایعه‌گران برخی کالاها اظهار کرد: سازمان صنعت و معدن، اتحادیه و اتاق اصناف هر روز در قالب گشت های مشترک در دونوبت صبح و عصر بازار را کنترل می کنیم و در حال حاضر پرونده خاصی تنظیم نشده است و همانطور که وعده داده شده بود هیچ کالایی گران نشده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

مدیر کل تعزیرات استان کرمان گرانی قیمت‌ها به بهانه افزایش قیمت بنزین را جفا در حق مردم دانست و عنوان کرد: مطابق قانون نظام حکومت تعزیراتی با گران فروش ها برخورد می شود و حداقل دو برابر میزان گران فروشی جریمه نقدی برای آن ها در نظر گرفته می شود.

,

میری بیان کرد: البته در زمینه خدمات شهری از جمله تاکسی، مسافربر های درون و برون شهری تغییراتی ایجاد شده است که در دست بررسی است ولی تا امروز تغییر محسوسی در بخش کالا گزارش نشده است.

,

وی در ادامه با بیان اینکه خوشبختانه تا امروز هیچ مورد احتکاری در استان مشاهده نشده است، تاکید کرد: در زمینه برخورد با متخلفان یکی دیگر از اقداماتی که انجام می شود این است که با نصب بنر متخلفین را به مردم معرفی کنیم تا مردم از این طریق بدانند که این فرد در حق آنها اجحاف کرده است.

,

مدیرکل تعزیرات استان کرمان در پایان گفت: تطیلی واحد کسب و توقیف خودرو نیز از دیگر موارد جریمه برای متخلفان است لذا به کاسبان و شاغلان اصناف مختلف توصیه می شود به صورت غیرقانونی هیچ کالایی را به بهانه افزایش قیمت بنزین گران نفروشند.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه