اخبار داغ

بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با دانا؛

اغتشاشگران از مردم نیستند/ دولت باید قبل از افزایش قیمت بنزین اعتماد مردم را جلب می کرد/ آقای روحانی؛ به چند وعده انتخاباتی تان عمل کردید؟

اغتشاشگران از مردم نیستند/ دولت باید قبل از افزایش قیمت بنزین اعتماد مردم را جلب می کرد/ آقای روحانی؛ به چند وعده انتخاباتی تان عمل کردید؟
اکبر سنگی بازیگر سینما گفت: در این جریان که مردم به خیابان آمده اند، یک عده واقعا مشکل معیشتی دارند و همه می دانند و حق دارند، اما آن دسته از افرادی که آشوب به پا کرده اند و اغتشاشگر هستند از مردم نیستند؛ مسئولین نباید کاری کنند که دشمن شاد شود و نباید آب به آسیاب دشمن بریزند.
[

اکبر سنگی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون در خصوص اعتراضات مردمی نسبت به افزایش قیمت بنزین و آشوبگرانی که از این مطالبه اجتماعی سوءاستفاده کردند در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ گفت: در این جریان که مردم به خیابان آمده اند، یک عده واقعا مشکل معیشتی دارند و همه می دانند و حق دارند، اما آن دسته از افرادی که آشوب به پا کرده اند و اغتشاشگر هستند از مردم نیستند؛ مسئولین نباید کاری کنند که دشمن شاد شود و نباید آب به آسیاب دشمن بریزند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی افزود: همیشه این جریان اغتشاش و فرصت طلبی ها وجود داشته است، کسانی که ظرف 40 سال عناد که با جمهوری اسلامی داشته اند همچنان به کار خود ادامه می دهند، من تصور می کنم که باید یک مقدار مدیریت می شد.

,

این بازیگر پیشکسوت اظهار داشت: من به شخصه به دولت و دولت مردان بی اعتماد هستم به این دلیل که دولت آمد هزینه زندگی را بالا برد و گفت به مردم یارانه می دهیم، برق، آب، گاز، نان و ....همه چیز را گران کردند به این دلیل که گفتند به هر نفر 45 هزارتومان یارانه می دهیم، بعد از مدتی هم به بهانه های بسیار سطحی یارانه ها را قطع کردند، اما کسانی که خارج از ایران هستند یارانه می گیرند.

,

وی در ادامه افزود: اگر می خواهید قیمت بنزین را بالا ببرید، این پول را بگیرید و صرف مردم کنید اگر می امدید قبل از این که قیمت بنزین را بالا ببرید یک هزینه ای صرف مردم می کردید و اعتماد مردم را جلب می کردید بعد متعاقب آن بنزین را گران می کردید و می گفتید که بنزین به این دلیل گران شده است که در ماه مثلا 500 هزار تومان به مردم می دهیم، آن وقت مردم هم قبول می کردند که بنزین گران شود. من نمی دانم چه دست هایی در کار است من دلم برای این انقلاب، برای شهدا، برای زحمت کشان انقلاب و برای جانبازان می سوزد؛ ولی ماجرا این است که یک حرکتی که فکر نشده و برنامه ریزی نشده است چنین عواقبی هم دارد.

,

بازیگر سریال "حکایت های کمال" اذعان داشت: من در جریان فتنه 88 هم گفتم این ها که به خیابان ریخته اند و می گویند رای ما کجاست، اصلا بحث رای نیست؛ بحث این است که یک سری آدم ها با انقلابی که در ایران شد منافعشان را از دست دادند، حالا این ها برای تامین آن منافع با هر جریانی به خیابان می آیند و شلوغ می کنند.

,

وی خاطر نشان کرد: دولت می گوید می خواهیم این پولی که در قبال گرانی بنزین به دست می آید را صرف مردم کنیم، از کجا معلوم که 3 ماه دیگه بهانه نیاورید و این پول را هم قطع نکنید؟ آقای روحانی، شما همین تبلیغات انتخاباتی تان را به یاد بیاورید و ارزیابی کنید ببیند به چند تا از آن ها عمل کرده اید؟ من باور نمی کنم که بخواهید به مردم پول گران شدن بنزین را بدهید.

,

اکبر سنگی در پایان گفت: در طی 40 سال گذشته از این اتفاقات زیاد افتاده است، اگر آشوبگران فکر می کنند که نظام بیدی است که با این بادها بلرزد در اشتباه هستند، من اعتقاد دارم برخی از مسئولین آب در آسیاب دشمن می ریزند، یعنی اگر در مواردی نتوانستند نظرشان را به کرسی بنشانند، خیلی جاها سعی کردند که گناه را به گردن مقام معظم رهبری بیاندازند، باید مواظب باشند که جایی زخمی باز نشود که با هیچ دارویی درست نشود.

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه