اخبار داغ

رئیس اتاق اصناف مشهد:

همان‌طور که قول دادیم هیچگونه افزایش قیمتی نداشتیم/ افزایش قیمت گوشت ارتباطی به بنزین ندارد

همان‌طور که قول دادیم هیچگونه افزایش قیمتی نداشتیم/ افزایش قیمت گوشت ارتباطی به بنزین ندارد
محمود بنانژاد گفت: بالا رفتن قیمت گوشت قرمز ارتباطی به افزایش نرخ بنزین ندارد و از روز چهارشنبه هفته گذشته به دلیل خروج بی‌رویه دام زنده و قاچاق آن از استان شاهد آن بودیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمود بنانژاد، رئیس اتاق اصناف مشهد در گفت‌وگو با  صبح توس  اظهار داشت: پس از بالا رفتن نرخ بنزین خوشبختانه با پیگیری‌های انجام شده، همکاری مردم و اصناف همان‌طور که به شهروندان قول داده بودیم هیچ گونه افزایش قیمتی نداشته‌ایم و تنها در قسمت حمل و نقل شهری، تاکسی‌ها و باربری‌ها به دلیل نگرانی‌هایی که از نحوه اختصاص سهمیه بنزین دارند، شاهد افزایش خودسرانه کرایه‌ها بودیم که با آن‌ها برخورد می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی با تأکید بر اینکه هیچ‌کس حق افزایش قیمت خودسرانه قیمت‌ها و کرایه‌ها را ندارد، گفت: اتاق اصناف به همراه تعزیرات حکومتی و سازمان صمت در خصوص کنترل قیمت‌ها ورود جدی داشته‌اند و قطعاً هیچ افزایش قیمتی بدون برخورد دستگاه‌های نظارتی نخواهد بود و با متخلفان برخورد جدی می‌شود.

,

بنانژاد در خصوص بالا رفتن چند درصدی قیمت گوشت قرمز، افزود: بالا رفتن قیمت گوشت قرمز ارتباطی به افزایش نرخ بنزین ندارد و از روز چهارشنبه هفته گذشته به دلیل خروج بی‌رویه دام زنده و قاچاق آن از استان شاهد آن بودیم که قیمت لاشه از 29 هزار تومان به 45 هزار تومان در روز شنبه رسید.

,

رئیس اتاق اصناف مشهد خاطرنشان کرد: در روز شنبه با برگزاری جلسه تنظیم بازار به سرعت جلوی خروج بی‌رویه دام از استان گرفته شد و هم‌اکنون قیمت لاشه گوسفند به حدود 34 هزار تومان و قیمت گوشت گوسفندی در بازار به حدود 85 هزار تومان رسیده است که امیدواریم طی چند روز آینده قیمت گوشت قرمز به زیر 80 هزار تومان برسد.

,

وی یادآور شد: به تمامی اتحادیه‌ها اعلام شد تا نباید هیچ‌گونه افزایش قیمتی داشته باشند لذا همانند گذشته بازرسی اتحادیه‌ها و اتاق اصناف به طور مداوم در حال گشت زنی در شهر هستند و در صورت مشاهده هرگونه تخلف با افراد متخلف برخورد می‌شود.

,

بنانژاد در پایان با بیان اینکه مردم باید ما را در نظارت‌ها و تنظیم بازار یاری برسانند، گفت: شهروندان محترم می‌توانند از طریق شماره 124 و بازرسی اتاق اصناف شکایات خود را با ما در میان بگذارند و قطعاً با سودجویانی که به بهانه بالا رفتن نرخ بنزین، قیمت‌ها را افزایش داده‌اند برخورد جدی و قاطعی صورت می‌گیرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه