اخبار داغ

رئیس اداره تعزیرات شهرستان بهار خبر داد؛

ثبات قیمت‌ها بعد از گرانی بنزین در شهرستان بهار

ثبات قیمت‌ها بعد از گرانی بنزین در شهرستان بهار
رئیس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان بهار از آرام بودن جو بهار بعد از افزایش فیمت بنزین خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی افشاری، رئیس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان بهار در گفت‌وگو با خبرنگار عصر همدان؛ از ثابت ماندن قیمت کالاها در این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: از آنجا که شهر بهار از شهرستان‌های نزدیک به مرکز استان است، اکثراً مردم این شهرستان مایحتاج خود را از همدان تامین می‌کنند و افزایش قیمتی در شهرهای استان نداشتیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

وی با اشاره به فعالیت اکیپ‌های بازرسی به منظور کنترل بازار گفت: به طور مرتب اکیپ‌های بازرسی در نوبت صبح و بعد از ظهر در سطح شهرستان فعالیت دارند.

,

رئیس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان بهار بیان کرد: اکیپ بازرسان از چهار اداره تشکیل شده است و تا کنون در بازرسی‌ها هیچ‌گونه افزایش قیمتی در هیچ یک از شهرها و روستاهای شهرستان گزارش نشده است.

,

وی با بیان اینکه سامانه تلفنی ۱۲۴ آماده دریافت هرگونه شکایات مردمی در خصوص تخلف و افزایش قیمت‌هاست افزود: این شماره مستقیما به اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان متصل است.

,

افشاری در پایان خاطرنشان کرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف می‌توانند با این سامانه تماس بگیدند یا به صورت تلفنی یا حضوری در اداره تعزیرات حکومتی شهرستان حاضر شده و گزارش تخلف دهند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه