اخبار داغ

بهمن دان در گفتگو با دانا؛

رئیس جمهور باید حرف های مردم را بشنود/ چرا مسئولان دولتی از قبل ذهن مردم را برای گرانی بنزین آماده نکردند؟

رئیس جمهور باید حرف های مردم را بشنود/ چرا مسئولان دولتی از قبل ذهن مردم را برای گرانی بنزین آماده نکردند؟
بهمن دان بازیگر سینما گفت: از قدیم هر جا که می گفتند شلوغ است یک عده می آمدند و به آن جهت می دادند، این مسئله تازه نیست؛ به نظر من باید این مسئله را بنیادی حل کنند.
[

بهمن دان بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون در خصوص اعتراضات مردمی نسبت به افزایش قیمت بنزین و آشوبگرانی که از این مطالبه اجتماعی سوءاستفاده کردند در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ گفت: از قدیم هر جا که می گفتند شلوغ است یک عده می آمدند و به آن جهت می دادند، این مسئله تازه نیست؛ به نظر من باید این مسئله را بنیادی حل کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ,

وی افزود: آقای رئیس جمهور قول داده بود که یک جایی درست می کند که افراد معترض به آنجا بروند و اعتراض کنند، حتی این کار را هم انجام نداد، باید این مکان را برای مردم درست می کرد؛ رئیس جمهور باید حرف های مردم را بشنود، فقط نباید که رئیس جمهور یک طرفه حرف بزند و بیاید بگوید مردم را دیدم بسیار خوش حال هستند و می خندند، باید به مردم بها داد و با آن ها مشارکت کرد. اگر این اتفاق می افتاد این افراد هم نمی توانستند آشوب به پا کنند یا اگر هم این اتفاق می افتاد به راحتی می توانستند مردم معترض و افراد آشوبگر را از هم تشخیص دهند.

,

 

,

این بازیگر پیشکسوت اظهار داشت: وقتی می خواهیم بنزین را گران کنیم بهتر است از چند ماه قبل تر بخش روانی جامعه را آماده کنیم، اگر بخش روانی جامعه را آماده کنیم و مردم را در مسائل کشور مشارکت دهیم اتفاقات بهتری می افتد. این که بنزین را گران کنیم با توجه به آن که می دانیم اتفاق بدی می افتد، خود کسانی که این طرح را برنامه ریزی کرده بودند می دانستند که چه اتفاقی می افتد، چرا از قبل ذهن ها را آماده نکردند؟ با توجه به این که می دانند وضعیت گرانی مملکت در چه حدی است و مردم تا چه حدی در فشار هستند، باعث می شود که دشمنان ما در خارج از کشور از این وضعیت سوءاستفاده کنند.

,

بهمن دان در واکنش به وعده پرداخت یارانه بنزین به 18میلیون خانوار گفت: همه می داننند که ما الان در بدترین تحریم ها هستیم، آقای رئیس جمهور صحبت می کند که قدرت پولمان نسبت به سال گذشته بیشتر شده است و نسبت به گذشته درآمدمان بیشتر شده است، حرف هایی می زند که اصلا درست نیست؛ جامعه امروز ما فرهیخته است، این جامعه فرهیخته را جمهوری اسلامی درست کرده است، در واقع ایران کشور فرهیختگان شده است، چطور ممکن است شما رئیس جمهور کشور فرهیخته ای باشید و این همه صحبت کنید که واقعیت ندارد، مردم این را می بینند و می فهمند، این صحبت ها برای یک رئیس جمهور قشنگ نیست.

,

 

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه