اخبار داغ

آل‌هاشم:

راهپیمایی مردم تبریز علیه اشرار/ امام جمعه تبریز: نگرانی مردم را رفع کنید

راهپیمایی مردم تبریز علیه اشرار/ امام جمعه تبریز: نگرانی مردم را رفع کنید
حجت الاسلام والمسلمین آل‌هاشم گفت: رفع نگرانی مردم و اجرای کامل طرح معیشتی باید به سرعت و دقت انجام شود تا حق مستضعفان و اقشار کم‌درآمد پایمال نگردد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز در راهپیمایی مردم تبریز در اعلام انزجار از اغتشاشات که صبح امروز در تبریز برگزار شد با بیان اینکه رهبر انقلاب با موضع‌گیری به هنگام و حمایت از تصمیم قانونی سران قوا درس عملی ایثار دادند و برای مسئولین تذکرات برخواسته از حکمت ارائه کردند، اظهار داشت: آشوب اخیر همان فتنه‌ای بود که رهبر انقلاب سال گذشته تذکر داده بودند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

وی افزود: گرانی بنزین بهانه بود تا دشمنان ایران اسلامی، لبنان و عراقی دیگر در کشور برپا کنند اما ناکام ماندند.

,

آل هاشم با بیان اینکه امنیت، خط قرمز عاشورائیان آذربایجان است تاکید داشت: ما مثل شیشه‌ایم و باکی نداریم چراکه شیشه اگر بشکند تیزتر می‌شود.

,

وی با انتقاد از نحوه اجرای طرح سهمیه بندی و گرانی بنزین ابراز داشت: صف مردم معترض و نگران از معیشت خود از صف آشوبگران و فتنه‌گران جداست و ما به شیوه‌ی اجرای طرح حرف‌ها داریم.

,

نماینده ولی فقیه با تذکر به دولت تاکید کرد: دولت باید مزایای این طرح را قبل از اجرا اعلام می‌کرد. دولت مردان می‌توانستند کام مردم را در شب عید تلخ نکنند و اجرای طرح به تدریج انجام میشد.

,

امام جمعه تبریز با بیان اینکه نگرانی مردم باید سریعا برطرف شود، ابراز داشت: رفع نگرانی مردم و اجرای کامل طرح معیشتی باید به سرعت و دقت انجام شود تا حق مستضعفان و اقشار کم‌درآمد پایمال نگردد.

,

آل هاشم با بیان اینکه برای ایجاد تمدن نوین اسلامی و رسیدن به قله‌های پیشرفت و تعالی را باشکوه‌تر از گذشته ادامه خواهیم داد، عنوان داشت: آمریکا و ایادی استکبار بدانند که امروز مردم قهرمان آذربایجان علی رغم نگرانی از معیشت خود و با هر سلیقه و جناح سیاسی آمده‌اند تا اجازه دخالت به هیچ بیگانه و کشور خارجی را ندهند.

,

وی افزود: آنچه ضروری است توجه به مشکلات مردم و نظارت دقیق بر بازار و جلوگیری از افزایش قیمت‌هاست که باید مورد توجه دولت قرار گیرد. فتنه گران بارها ملت ایران را آزمودند اما آزموده را آزمودن خطاست.

,

نماینده ولی فقیه در پایان سخنان خود با اشاره به اهمیت وحدت خاطر نشان ساخت: اگر وحدت نباشد امنیت ملی به خطر می‌افتد و رهبر انقلاب نبود وحدت بین مردم را موجی تفرقه، نفاق و کشمکش می‌دانند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه