اخبار داغ

عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس:

اولین گام در اجرای طرح افزایش نرخ بنزین، برداشتن فشار گرانی از مردم باشد/ مهمترین وظیفه مجلس، کنترل و نظارت بر قیمت‌ها است

اولین گام در اجرای طرح افزایش نرخ بنزین، برداشتن فشار گرانی از مردم باشد/ مهمترین وظیفه مجلس، کنترل و نظارت بر قیمت‌ها است
نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس گفت: آنچه که به عنوان دغدغه مردم و نمایندگان مطرح می شود برداشتن فشار گرانی از شانه های مردم و کاستن آلام آن ها در حوزه کنترل و نظارت بر قیمت ها است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ یحیی کمالی‌پور، نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس، در ارتباط با ضمانت اجرای کامل طرح افزایش قیمت بنزین به خبرنگار راه آرمان گفت: رهنمودهای مقام معظم رهبری در جلسه درس خارج فقه پایان دهنده اقدامات در حال انجام این طرح بود و همه ما تمکین کردیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

وی افزود: در ارتباط با دغدغه های رهبری نسبت به ایجاد گرانی به دنبال افزایش قیمت بنزین، دغدغه همه ما نیز است و ایشان فشار بر اقشار ضعیف جامعه را نمی پسندند و به دولت تاکید کردند که این طرح نباید تاثیری بر قیمت سایر اجناس داشته باشد.

,

عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس تاکید کرد: مطمئنا در مناطقی که دستگاه های CNG وجود ندارد و یا وسایل نقلیه عمومی در اختیار آن ها نیست، کرایه ها بالا رفته و متاسفانه کنترل و نظارتی بر آن وجود ندارد.

,

کمالی پور بیان کرد: از جمله شروط اجرای این طرح ممانعت از ایجاد گرانی کالاهاست و باید برای آن ضمانت اجرایی وجود داشته باشد در حالیکه هیچ ضمانتی در واقعیت وجود ندارد.

,

وی اظهار داشت: از سوی دیگر معمولا اقشار آسیب پذیر جامعه  به ویژه ساکنان مناطق محروم که توانایی و دسترسی کافی به بسیاری از امکانات را ندارند، بیشتر در معرض آسیب های ناشی از گرانی هستند.

,

نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس یادآور شد: از این رو رسیدگی به محرومان دغدغه همه ما است و توقع داریم که دولت هرچه سریع تر این افراد را دریابد  و برای آن ها چاره اندیشی کند.

,

کمالی پور مطرح کرد: نمایندگان مجلس تائید مقام معظم رهبری را سرلوحه قرار داده و سکوت می کنند اما درست نبود که سران سه قوه مجلس را کنار گذاشته و نسبت به اتخاذ تصمیمی که می تواند تبعات مختلفی برای کشور داشته باشد، اقدام کنند.

,

وی ادامه داد: آنچه که به عنوان دغدغه مردم و نمایندگان مطرح می شود برداشتن فشار گرانی از شانه های مردم و کاستن آلام آن ها در حوزه کنترل و نظارت بر قیمت ها است.

,

عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس خاطرنشان کرد: مجلس ضمن مدیریت باید ناظر اجرای طرح افزایش قیمت بنزین باشد و اجازه ندهد تا دولت نسبت به مشکلات مردم بی تفاوت باشد .

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه