اخبار داغ

دبیر کل اتاق اصناف همدان:

فروشندگان بخاطر رکود بازار دنبال افزایش قیمت نیستند

فروشندگان بخاطر رکود بازار دنبال افزایش قیمت نیستند
دبیر کل اتاق اصناف همدان گفت: فروشندگان بخاطر رکود موجود در بازار به دنبال افزایش قیمت نیستند و سعی می کنند جنس خود را به فروش برسانند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ احمدرضا گازرانی، دبیر کل اتاق اصناف همدان در گفتگو با خبرنگار  عصر همدان، با بیان اینکه طبیعی است در صورت افزایش قیمت یک کالا برخی به دنبال ایجاد جو روانی و عده ای دیگر به دنبال سو استفاده باشند گفت: با توجه به اینکه اکثر کالاها از نفت تهیه می شود اما خوشبختانه تا بحال شاهد افزایش قیمت در هیچ یک از کالاها نبوده ایم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدا,

وی، با اشاره به فرمایشات رهبری در روز گذشته افزود: در تمام مواردی که مطرح می شود سخنان رهبری حسن الختام است و رهبری تصمیم گرفتند و همگی موظف به اجرای فرمایشات ایشان هستیم.

,

دبیر کل اتاق اصناف همدان، با تاکید براینکه سیاست تصمیم افزایش قیمت سوخت با توجه به قاچاق بنزین و سو استفاده برخی در کشور در دستور کار قرار گرفت یادآور شد: حالا که این سیاست اجرایی می شود باید سعی کنیم حدالمقدور هیچ افزایش قیمتی در سایر کالا و خدمات نداشته باشیم.

,

گازرانی، با بیان اینکه حتی در شهرهای بزرگ چون تهران افزایش قیمتی مشاهده نشده است تصریح کرد: برخی همیشه به دنبال فرصتها هستند تا سواستفاده کنند و برخی عمده فروشان و کارخانجات جنس بیرون نمی دهند که مردم باید در این زمینه به کمک اصناف بیایند تا بتوانیم برخورد جدی و قانونی با گرانفروشان داشته باشیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه