اخبار داغ

رئیس پلیس راه قزوین:

جاده‌های استان لغزنده و بارانی است

جاده‌های استان لغزنده و بارانی است
رئیس پلیس راه استان قزوین گفت: ترافیک در همه جاده‌های استان عادی و روان است و خوشبختانه تا کنون حادثه خاصی در محورها نداشتیم؛ طبق اعلام هواشناسی این موج بارشی فعلا در استان حاکم است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ نصرالله بیگلری در گفت‌وگو با  صبح قزوین، با اشاره به وضعیت جاده‌ها اظهار کرد: اکنون بارندگی به صورت باران در تمامی محورهای مواصلاتی استان قزوین اتفاق افتاده و بارش برف نداریم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح قزوین, ،,

وی افزود: ترافیک در همه جاده‌های استان عادی و روان است و خوشبختانه تا کنون حادثه خاصی در محورها نداشتیم؛ طبق اعلام هواشناسی این موج بارشی فعلا در استان حاکم است.

,

رئیس پلیس راه استان قزوین تصریح کرد: رانندگان خواستاریم تا باتوجه به بارندگی و لغزنده بودن جاده‌ها نیز نکات ایمنی را رعایت کرده و سرعت مجاز و فاصله طولی را رعایت کنند.

,

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان هم در این باره اظهار کرد: بارش برف همچنان در مناطق مختلف استان قزوین ادامه دارد و در گردنه‌ها و جاده‌های کوهستانی با شدت بیشتری جریان دارد.

,

جواد حق‌لطفی بیان کرد: اکنون شاهد بارش برف در گردنه کوهین در مسیر قزوین به رشت، گردنه هجیب در مسیر بویین زهرا، گردنه قسطین لار در محور الموت هستیم و در سایر محورها شاهد بارش باران هستیم.

,

وی تصریح کرد: همچنین در برخی محورها شاهد مه گرفتگی هستیم که به رانندگان توصیه می شود با احتیاط تردد کنند.

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه