اخبار داغ

عصر همدان گزارش می دهد؛

وضعیت پیمانکار پروژه کف‌سازی سرگذر شفاف شود/پروژه تا قبل از پایان سال اتمام می‌یابد؟

وضعیت پیمانکار پروژه کف‌سازی سرگذر شفاف شود/پروژه تا قبل از پایان سال اتمام می‌یابد؟
پروژه کف‌سازی شاهزاده حسین (ع) تا سرگذر همدان در حالی در دست اجراست که با شروع بارندگی‌ها عملاً فصل کاری اجرای پروژه‌های عمرانی به پایان می‌رسد اما شهردار منطقه 3 امیدوار است تا قبل از پایان سال این پروژه به اتمام برسد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ با آغاز به کار دوره پنجم شورای شهر و روی کار آمدن صوفی به عنوان شهردار، همواره شاهد این شعار شهردار بوده و هستیم که «افتخار می‌کنیم که شهر تبدیل به یک کارگاه عمرانی بزرگ شده است» غافل از اینکه آیا نباید در این کارگاه بزرگ عمرانی ابتدا پروژه‌های در دست اجرا را تکمیل نماید سپس دست به ایجاد پروژه‌های جدید بزند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

با انتقاد از این موضوع اما برخی مسئولان شهری اینگونه عنوان می‌کنند که پروژه‌های جدید تعریف شده چندان بزرگ نیستند، ضمن اینکه اجرای آنها برای شهر ضروری است؛ با نگاهی به برخی پروژه‌های در دست اجرا هرچند شکی بر ضرورت اجرای آنها نیست اما زمانی که این پروژه‌ها آغاز و زمان‌بندی اجرای آنها اعلام می‌شود نیاز به تکمیل و بهره‌برداری هر چه سریع‌تر آنهاست.

,

از جمله پروژه‌های شهری که شهروندان بسیاری درگیر آن هستند اجرای پروژه کف‌سازی از محوطه شاهزاده حسین (ع) تا سرگذر است که متأسفانه به کندی پیش می‌رود و وضعیت نابسمان ورودی سرگذر موجب نارضایتی کسبه و شهروندان شده است.

,

فتحی: گویا پیمانکار در اجرای پروژه با مشکل مواجه شده است

, فتحی: گویا پیمانکار در اجرای پروژه با مشکل مواجه شده است, فتحی: گویا پیمانکار در اجرای پروژه با مشکل مواجه شده است,

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر همدان در این خصوص در گفت‌و‌گو با خبرنگار عصر همدان با اشاره به اجرای این پروژه توسط شهرداری منطقه 3 اظهار کرد: هدف از اجرای این پروژه کف‌سازی منطقه شاهزاده حسین (ع) تا سرگذر به منظور بهسازی این منطقه است.

,

علی فتحی با تأکید بر اینکه در اجرای این پروژه هیچ گونه وجهی از کسبه این منطقه دریافت نشده است گفت: برخی می‌گویند کسبه هزینه‌ای به منظور اجرای پروژه پرداخت کرده‌اند که اینگونه نیست.

,

وی با تأکید بر اینکه همین که کسبه عوارض سالیانه خود را پرداخت کنند کفایت می‌کند بیان کرد: پرداخت به موقع عوارض سالیانه توسط کسبه می‌تواند در تأمین برخی هزینه‌ها توسط شهرداری کمک موثری باشد.

,

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر همدان افزود: باید پروژه در فصل کاری با تکمیل سنگ فرش به اتمام می‌رسید اما گویا پیمانکار با مشکل مواجه شده است.

,

فتحی: پیشنهاد کرده‌ایم تار فع شدن مشکل محوطه سرگذر را بتون‌ریزی کنند

, فتحی: پیشنهاد کرده‌ایم تار فع شدن مشکل محوطه سرگذر را بتون‌ریزی کنند, فتحی: پیشنهاد کرده‌ایم تار فع شدن مشکل محوطه سرگذر را بتون‌ریزی کنند,

وی با بیان اینکه با توجه به مشکل پیش آمده به شهردار منطقه 3 نیز پیشنهاد داده‌ایم که محوطه کنده‌کاری شده را بتون کنند تصریح کرد: در نظر داریم با بتن کردن این قسمت از بروز مشکل در رفت و آمد شهروندان جلوگیری کنیم تا مشکل پیمانکار رفع شود.

,

فتحی در خصوص پیوست اقتصادی این پروژه نیز یادآور شد: بودجه یک بحث است و اینکه پیمانکار مشکلی داشته و اواسط و یا انتهای کار نمی‌تواند ادامه کار را داشته باشد نیز بحث دیگری است که اجرای این پروژه نیز به دلیل مشکل پیمانکار به تعویق افتاده است.

,

فیضی‌منش: پیمانکار مشکلی ندارد و پروژه در حال اجراست

, فیضی‌منش: پیمانکار مشکلی ندارد و پروژه در حال اجراست, فیضی‌منش: پیمانکار مشکلی ندارد و پروژه در حال اجراست,

شهردار منطقه 3 همدان نیز در این خصوص اظهار کرد: پیمانکار مشکلی ندارد و در شهرداری منطقه 3 غریب به 50 پیمانکار برای اجرای پروژه‌های سال 98 جذب شده و پروژه‌ها با قوت در حال اجراست.

,

محمدرضا فیضی‌منش با بیان اینکه برخی از پروژه‌ها در این منطقه صد در صد اتمام یافته و به بهره‌برداری رسیده است گفت: شهریور ماه مناقصه انجام و پبمانکار پروژه کف‌سازی سرگذر جذب شد.

,

وی با اشاره به اطلاع‌رسانی به دستگاه‌های خدمات‌رسان برای توسعه انشعابات با توجه به اجرای این پروژه بیان کرد: دستگاه‌های خدمات‌رسان حفاری‌ها را انجام و شبکه‌ها را انتقال و  افزایش دادند.

,

شهردار منطقه 3 همدان افزود: به محض اتمام کار دستگاه‌های خدمات‌رسان، پیمانکار، اجرای پروژه را آغاز کرد؛ کوچه شاهزاده حسین، جنب بانک ملی و هتل یاس و کوچه رزین گل، مش‌بندی و بتون‌ریزی انجام و کف‌سازی در حال انجام است.

,

وی با اشاره به مسدود کردن کارگاهی بخشی از مقاطع پروژه به صورت مقطعی و به منظور رعایت ایمنی تصریح کرد: اکنون ورودی سرگذر نیز شن‌ریزی  شده تا با شروع بارندگی مشکلی برای کسبه و شهروندان در این قسمت نباشد.

,

فیضی‌منش: تعطیلی در اجرای پروژه نداریم

, فیضی‌منش: تعطیلی در اجرای پروژه نداریم, فیضی‌منش: تعطیلی در اجرای پروژه نداریم,

فیضی‌منش با بیان اینکه قسمت به قسمت کف‌سازی پروژه در حال انجام است ادامه داد: تعطیلی در اجرای پروژه نداریم و پیمانکار در حال انجام پروژه است.

,

وی میزان اعتبار در نظر گرفته شده برای این پروژه را 760 میلیون تومان دانست و خاطرنشان کرد: تلاش می‌شود این پروژه تا قبل از پایان سال به اتمام برسد.

,

البته بازدیدهای میدانی از این پروژه حاکی از انجام کار و اتمام مش‌بندی و بتون‌ریزی و شروع کف‌سازی در کوچه شاهزاده حسین (ع) را دارد که این امر نشان دهنده فعال بودن پروژه است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه