اخبار داغ

مدیرکل اداره پست کرمانشاه مطرح کرد؛

صدور بیش از ۷۵ هزار کارت سوخت در کرمانشاه

صدور بیش از ۷۵ هزار کارت سوخت در کرمانشاه
مدیرکل اداره پست استان کرمانشاه از صدور بیش از ۷۵ هزار کارت سوخت برای رانندگان کرمانشاهی از ابتدای امسال خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حمید رضا فتاح در گفتگو با خبرنگار مرصادنیوز با بیان اینکه طی ماه جاری ارسال کارت سوخت از مرکز بیشتر از ماه های قبل انجام شده است، اظهار داشت: در آبان ۳۳ هزار کارت سوخت وارد استان شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز,

وی افزود: مجموعا از ابتدای سال تاکنون ۷۵ هزار کارت سوخت برای رانندگان کرمانشاهی صادر و به استان کرمانشاه ارسال شده است.

,

مدیرکل اداره پست استان کرمانشاه گفت: بخشی از این کارتها به دلایلی از جمله تعییر آدرس یا درج آدرس اشتباه و انتقال مالکیت قابلیت توزیع ندارند و در باجه های معطله نگهداری می شوند.

,

فتاح بیان کرد: صاحبان کارت های سوخت نگهداری شده در باجه های معطلی با در اختیار داشتن بارکد به اداره پست مراجعه کنند.

,

این مسئول عنوان کرد: کارتهای سوخت صادره به آدرس های پستی درج شده بر روی پاکت ارسال و به شخصی که صاحب کارت خودرو و سند است تحویل داده خواهد شد.

,

مدیرکل اداره پست استان کرمانشاه گفت: افرادی که کارت سوخت آنها به دلیل انتقال مالکیت در باجه های معطلی قرار گرفته باید نسبت به رفع مشکل اقدام کنند اما مشکل افراد دارای نواقص آدرس پستی با مراجعه به آبادان پست مرتفع می شود.

,

۱۷ باجه پستی پاسخگوی مراجعه کنندگان هستند / امکان تغییر محل دریافت کارت سوخت وجود دارد

, ۱۷ باجه پستی پاسخگوی مراجعه کنندگان هستند / امکان تغییر محل دریافت کارت سوخت وجود دارد,

وی تصریح کرد: در مجموع ۱۷ باجه پستی در سطح استان از هشت صبح تا ساعت ۱۶ پاسخگوی مراجعه کنندگان هستند و در صورت نیاز این ساعت نیز تمدید می شود.

,

فتاح عنوان کرد: صاحبان کارتهای سوختی که پیامک دریافت نکرده اند باید به سایتEpolice یا post.ir مراجعه و نسبت به تعیین وضعیت کارت سوخت خود اقدام کنند.

, post.ir,

وی افزود: این افراد با مراجعه به سایتهای مذکور پس از وارد کردن شماره خودرو در صورت صدور کارت سوخت شماره بارکد به آنها داده می شود که پس از کلیک بر روی گزینه پیگیری کارت آدرس دفتر پستی نیز برای آنها قابل رویت خواهد بود.

,

این مسئول با بیان اینکه امکان تغییر محل دریافت کارت سوخت وجود دارد، گفت: همچنین امکان تعیین وضعیت کارت سوخت با ارسال VINکارت خودرو به شماره ۱۱۰۱۲۰۲۰۴۰ وجود دارد.

,

مدیرکل اداره پست استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: به طور متوسط روزانه ۱۲۰۰ نفر در سطح استان به منظور تعیین وضعیت کارتهای سوخت به شعبات پستی مراجعه می کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه