اخبار داغ

یک مقام امنیتی:

اعتراف آشوبگران به ارتباط با سرویس‌های جاسوسی/ خسارت چندصد میلیاردی اغتشاشگران به اصفهان

اعتراف آشوبگران به ارتباط با سرویس‌های جاسوسی/ خسارت چندصد میلیاردی اغتشاشگران به اصفهان
یک مقام امنیتی در رابطه با لیدرهای بازداشت شده در آشوب‌های شب گذشته اصفهان گفت: این دستگیرشدگان به ارتباط با سرویس‌های جاسوسی بیگانه اعتراف کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ یک مقام امنیتی در گفت‌وگو با صاحب نیوز در رابطه با آخرین وضعیت اغتشاشات اشرار در سطح استان، اظهار کرد: میزان خسارت وارد شده به اموال مردم و اموال عمومی استان بالغ بر چندصد میلیارد تومان برآورد شده است که رقم دقیق آن در دست بررسی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  صاحب نیوز,

وی با بیان اینکه آرامش کلی در سطح اصفهان برقرار است، در رابطه با لیدرهای بازداشت شده در آشوب‌های شب گذشته اصفهان گفت: سربازان گمنام امام زمان، تعدادی از اشراری که قصد سوءاستفاده از اعتراضات و مطالبات مردمی روز گذشته اصفهان و سلب آرامش از شهروندان را داشتند، بازداشت کردند.

,

این مقام امنیتی تاکید کرد: این دستگیرشدگان به ارتباط با سرویس‌های جاسوسی بیگانه اعتراف کردند.

,

به گزارش صاحب نیوز؛ طرح جدید دولت مبنی بر افزایش قیمت بنزین و پرداخت یارانه این حامل انرژی به خانوارها با موافقت‌ها و مخالفت‌هایی همراه بوده است؛ در روزهای گذشته پس از اعتراض مردمی نسبت به این موضوع، عده‌ای از اشرار با سوءاستفاده از این نگرانی مردم به ایجاد ناامنی و مزاحمت برای مردم پرداخته و به اموال عمومی و زیرساخت‌های شهری خسارت وارد کردند.

, صاحب نیوز,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه