اخبار داغ

رئیس اتاق اصناف اصفهان:

برخورد واحدهای بازرسی اتاق اصناف اصفهان با افزایش قیمت در بازار

برخورد واحدهای بازرسی اتاق اصناف اصفهان با افزایش قیمت در بازار
رئیس اتاق اصناف اصفهان با تأکید بر اینکه هیچ دلیل قانع کننده ای برای افزایش کالا و خدمات در بازار وجود ندارد، گفت: هیچ صنف و یا اتحادیه ای حق ندارد به بهانه گرانی بنزین اقدام به افزایش کالا و خدمات کند و واحدهای بازرسی اتاق اصناف با هرگونه افزایش قیمت به این بهانه برخورد می کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رسول جهانگیری در گفتگو با صاحب نیوز، با بیان اینکه دشمن قصد موج سواری بر گرانی اخیر بنزین را دارد، اظهار کرد: دشمنان به دنبال ایجاد تقاضای کاذب در بین مردم و بهره برداری از این موقعیت است، ولی مردم هوشیارتر از این هستند که فریب این موج سواری دشمنان را خورده و به اخبار کذب آنها پاسخ دهند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

رئیس اتاق اصناف اصفهان افزود: این اطمینان را به مردم می دهم که هیچ گونه کمبود کالایی در سطح استان وجود ندارد و کالای اساسی تا یک سال آینده ذخیره سازی شده است.

,

وی با اشاره به اینکه اکثر تغییرات قیمتی در گذشته و بعد از نوسانات ارزی ایجاد شد، عنوان کرد: قیمت ها در گذشته و بعد از نوسانات ارزی و طلا دچار تغییرات اساسی شد و چه خوب بود که در همان زمان تغییر قیمت بنزین نیز ایجاد شده بود.

,

جهانگیری با تاکید بر اینکه هیچ دلیل قانع کننده ای برای افزایش کالا و خدمات در بازار وجود ندارد، افزود: هیچ صنف و یا اتحادیه ای حق ندارد به بهانه گرانی بنزین اقدام به افزایش کالا و خدمات کند و واحدهای بازرسی اتاق اصناف با هرگونه افزایش قیمت به این بهانه برخورد می کنند.

,

وی ادامه داد: بنزین کالای ضروری در برخی اصناف نظیر آموزش های رانندگی، پیک موتوری و تاکسی تلفنی است و هرگونه تغییر در این کالا، تاثیر مستقیم بر روی خدماتش دارد که در این رابطه نیز قرار است جلسه ای با مسئولان این اصناف برگزار و نتیجه گیری دقیق صورت گیرد.

,

عضو هیئت رییسه اتاق اصناف ایران با بیان اینکه هیچ گونه افزایش قیمتی در کالا و خدمات نداریم، خاطرنشان کرد: هیچ چیزی قرار نیست از مبدا کالا و خدمات گران، نایاب و کم شود و اگر خبری مبنی بر این در فضای مجازی منتشر شد، دال بر متشنج کردن فضای کشور توسط دشمنان است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه