اخبار داغ

جانشین فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی:

برگزاری هزار عنوان برنامه به مناسبت هفته بسیج در مرکزی/ بسیج مایه عزت، افتخار و سربلندی ایران است

برگزاری هزار عنوان برنامه به مناسبت هفته بسیج در مرکزی/ بسیج مایه عزت، افتخار و سربلندی ایران است
جانشین فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی از برگزاری بیش از هزار عنوان برنامه در هفته بسیج در شطح استان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیار آفتاب؛ سرهنگ پاسدارمحسن گلشن زاده جانشین فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت هفته بسیج، از برگزاری بیش از ۱۰۰۰ برنامه درهفته بسیج خبر داد و گفت: تشکیل بسیج از جمله راهبردهای مهم امام در انقلاب اسلامی بود که قبل از دفاع مقدس شکل گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار آفتاب,

گلشن زاده اظهار کرد: بسیج مایه افتخار و سربلندی نظام جمهوری است و در طول این چهل سال با عملکرد درخشانی که از خود داشته دفاع همه جانبه از انقلاب را نشان داده است.

,

وی ادامه داد: در سال های بعد از پیروزی انقلاب هر کجا که انقلاب اسلامی و مردم احساس نیاز کردند بسیج به عنوان پرچم دار در صحنه ها حضور پیدا کرده که همین حضور در سیل امسال باعث شد خسارات مردم به شکل چشمگیری کاهش پیدا کند.

,

گلشن زاده تصریح کرد : درهفته بسیج و درسطح استان مرکزی بیش از ۱۰۰۰ عنوان برنامه تدارک دیده شده که این عناوین با موضوعات مختلف فرهنگی ، اقتصادی و سیاسی در سطح پایگاهها برگزارخواهد شد.

,

جانشین فرمانده سپاه روح الله «چهل سال خدمت، جهاد و شهادت» را شعار هفته بسیج عنوان کرد و افزود: برگزاری نمایشگاه دستاورده های بسیج در اراک، آماده سازی ۳۰۰ واحد مسکونی از سیل، برنامه های گفتگو محور در صدا وسیما، حضور بسیجیان در نماز جمعه و گلباران قبور مطهر شهدا از جمله برنامه های مهم این هفته است.

,

گلشن زاده گفت: همزمان با اولین روز ازهفته بسیج که به نام (بسیج ، مقاومت، ایثار و شهادت) نام گرفته، دیدار با ائمه جمعه و میثاق با شهدای انقلاب اسلامی و اجرای یادوارهای شهدا در سطح شهرستان ها برگزار خواهد شد.

,

وی به دومین روز ازهفته بسیج هم اشاره و افزود : روز دوم هفته بسیج که به نام (بسیج ، اخلاق و معنویت) نام گرفته به اجرای برنامه هایی ازجمله برگزاری سخنرانی های فرهنگی با موضوع «بسیج، زمینه ساز ظهور»، همایش های پیاده روی، حضور  در نماز های جمعه و برگزاری میز های خدمت برگزار خواهد شد.

,

گلشن زاده به سومین روز ازهفته بسیج هم پرداخت و گفت: ( بسیج ، علم و فناوری ) عنوان سومین روز هفته بسیج است و  برگزاری جشنواره علم و فناوری، نمایشگاه اختراعات و همایش های علمی از جمله این برنامه های این روز خواهد بود.

,

جانشین فرمانده سپاه روح الله افزود: روز یکشنبه همزمان با چهارمین روز از هفته بسیج که به نام ( بسیج ، سبک زندگی اسلامی ایرانی ) نام گرفته برگزاری نشست های تخصصی با محوریت تحکیم بنیان خانواده، انجام مشاوره های حقوقی، اختتامیه جشنواره فیلم کوتاه با محوریت قرآن و سبک زندگی و برگزاری روز قرآن در محل تولد کربلایی کاظم ساروقی انجام خواهد شد.

,

وی ادامه داد: پنجمین روز ازهفته بسیج با عنوان ( بسیج ، فرهنگ و بصیرت ) برنامه های این روز با هدف تقویت بصیرت افزایی در سطح استان صورت برگزار خواهد شد از جمله برنامه ها جشنواره تولیدات و آثار فاخر فرهنگی ،هنری و رسانه ای بسیج خواهد بود.

,

گلشن زاده در ادامه تصریح کرد: روز ششم هفته که با عنوان ( بسیج، دفاع و امنیت ) نام گرفته ، رزمایش شکوه اقتدار و مقاومت با حضور گسترده بسیجیان و گردان های بیت المقدس،امام علی(ع)،عاشورا و کوثر و اجرای گشت رضویون با هدف ایجاد امنیت در محله ها نیز برگزار خواهد شد.

,

جانشین سپاه روح الله استان مرکزی بیان کرد: همزمان با روز پایانی هفته بسیج که به عنوان ( بسیج ، اقتصاد مقاومتی و جهاد خدمت رسانی ) افتتاح پروژه های عمرانی و محرومیت زدایی،برگزاری نمایشگاه های اقتصاد مقاومتی،اعزام گروه های پزشکی در سایر روستاهای استان و برقراری کلینیک سیار دامپزشکی از جمله برنامه های محرومیت زدایی در هفته بسیج خواهد بود.

,

وی خاطر نشان کرد: همچنین دوره توانمند سازی فرهنگیان، اجرای تئاتر محله توسط بسیج هنرمندان، برنامه های آبروی محله با محوریت معرفی شهدای شاخص استان، برگزاری مسابقات ورزشی، همایش صادرات با هدف بررسی مشکلات تولید کنندگان و همایش آپارتمان پاک با هدف رفع معضلات آپارتمان نشینی نیز از دیگر برنامه های پیش بینی شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه