اخبار داغ

فردا صورت می‌گیرد؛

برپایی نمایشگاه دستاوردهای 40 ساله بسیج در بیرجند

برپایی نمایشگاه دستاوردهای 40 ساله بسیج در بیرجند
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بیرجند گفت: نمایشگاه دستاوردهای 40 ساله بسیج در عرصه‌های مختلف با عنوان "چهل سال جهاد، خدمت و شهادت" چهارشنبه 29 آبان ماه با 40 غرفه در محل حسینیه شماره 2 جماران بیرجند افتتاح می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، مهدی صادق احمدی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بیرجند پیش از ظهر امروز در نشست خبری، اظهار کرد: در هفته بسیج بیش از 40 برنامه محوری و 700 برنامه دیگر در سطح رده‌های مختلف بسیج شهرستان برگزار خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان, خاورستان, خاورستان, ، مهدی صادق احمدی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بیرجند پیش از ظهر امروز در نشست خبری، اظهار کرد: در هفته بسیج بیش از 40 برنامه محوری و 700 برنامه دیگر در سطح رده‌های مختلف بسیج شهرستان برگزار خواهد شد.,
وی افزود: یکی از مهمترین برنامه‌های هفته بسیج در شهرستان بیرجند برپایی نمایشگاه دستاوردهای 40 ساله بسیج در عرصه‌های مختلف است که با عنوان "چهل سال جهاد، خدمت و شهادت" چهارشنبه 29 آبان ماه با 40 غرفه در محل حسینیه شماره 2 جماران بیرجند افتتاح می‌شود و به مدت یک هفته پذیرای بازدید علاقمندان است.
, در محل حسینیه شماره 2 جماران بیرجند افتتاح می‌شود و به مدت یک هفته پذیرای بازدید علاقمندان است.,
 
,
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند بیان کرد: 30 غرفه در این نمایشگاه مربوط به دستاوردهای بسیج در عرصه‌های مختلف و 10 غرفه مربوط به ارائه محصولات اقتصاد مقاومتی و صنایع دستی بانوان بسیجی است.
,
 
,
صادق احمدی عنوان کرد: این غرفه‌ها در موضوعات مختلفی در بخش‌های تمدن سازی اسلامی، استکبارستیزی، مقاومت اسلامی، شهید و شهادت، ولایت مداری، سبک زندگی اسلامی، دستاوردهای بسیج در عرصه‌های دفاعی، امنیتی، علمی، پژوهشی، فضای مجازی، اقتصاد مقاومتی و رونق تولید است.
,
 
,
وی اظهار کرد: در حاشیه و ورودی این نمایشگاه 40 عنوان برنامه فرهنگی و هنری پیش‌بینی شده که به صورت زنده از شبکه استانی خاوران نیز پخش خواهد شد.
,
 
,
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند با بیان اینکه این نمایشگاه همه روزه از ساعت 17 الی 21 به مدت هفت شب برای بازدیدکنندگان باز است، افزود: برگزاری همزمان چهار یادواره شهدا در سطح چهار مسجد شهرستان بیرجند، سرکشی از خانواده شهدا، میثاق با شهدا و غبارروبی مزار شهدا، حضور 200 حلقه صالحین را در نماز جمعه و مجمع عالی بسیج شهرستان ساعت ۹ صبح روز شنبه دوم آذر در سالن غدیر از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده برای این هفته است.
,
 
,
صادق احمدی گفت: برگزاری 200 نشست بصیرتی در دانشگاه‌ها، مدارس، پایگاه‌های بسیج و مساجد، اعزام 40 گروه جهادی محله محور در محله‌های خود برای خدمات محرومیت زدایی و اجتماعی و اعزام ۹ گروه جهادی در محله موسی بن جعفر(ع) بیرجند جهت ارائه خدمات آموزشی و فرهنگی به مردم حاشیه شهر از دیگر برنامه‌های هفته بسیج شهرستان بیرجند است.
,
 
,
وی از برگزاری رزمایش "اقتدار و امنیت" همزمان با پنجم آذر در بیرجند خبر داد و گفت: در این رزمایش اجتماع سازمان یافته 10 هزار بسیجی را خواهیم داشت که در حسینیه جماران بیرجند اجتماع خواهند داشت.
,
 
,
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند گفت: همچنین برنامه‌های دیگری برای هفته بسیج پبش‌بینی شده که شامل برگزاری اجتماع سازمان یافته، تجلیل از گروه‌های جهانی، افتتاح دو پایگاه بسیج،برگزاری نمایشگاه غذای سالم و یادواره شهدا میشود.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه