اخبار داغ

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین خبر داد

اجرای طرح ویژه مقابله با گران‌فروشی و احتکار/ افزایش خودسرانه قیمت‌ها غیرقانونی است

اجرای طرح ویژه مقابله با گران‌فروشی و احتکار/ افزایش خودسرانه قیمت‌ها غیرقانونی است
محمدی گراوند از برگزاری طرح نظارتی ویژه هدفمندی یارانه بنزین از 25 آبان‌ماه به مدت یک ماه خبر داد و کفت: افزایش خودسرانه قیمت‌ اقلام در بازار به بهانه افزایش قیمت بنزین کاملا غیرقانونی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ هوشنگ محمدی گراوند در گفت‌وگو باصبح قزوین ، با اشاره به روند نظارت بر بازار اظهار کرد: اجرای طرح پیشگیری و مقابله با گران فروشی و احتکار ویژه قانون هدفمندی یارانه بنزین در تعزیرات حکومتی استان قزوین درحال اجرا است که از ۲۵ آبان ماه کلید خورده و تا یک ماه ادامه دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح قزوین, ،,

وی افزود: براساس برنامه‌های سازمان تعزیرات حکومتی در راستای حمایت از اقشار آسیب‌پذیر در برابر اخلالگران اقتصادی، نظارت بر توزیع کالا و خدمات و حمایت از فضای کسب و کار در برابر التهابات کاذب نیز طرح پیشگیری و مقابله با گران فروشی و احتکار ویژه قانون هدفمندی یارانه بنزین را اجرا می‌کند.

,

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین گفت: حضور موثر و حداکثری سازمان تعزیرات جهت برخورد قانونی با تخلفات و عوامل اخلالگر در نظم بازار به ویزه گران فروشی و احتکار به طور جدی دنبال می‌شود و به پرونده‌های ارجاعی خارج از نوبت رسیدگی خواهد شد.

,

این مقام مسئول تاکید کرد: از تمام ظرفیت‌های درون و برون سازمانی در این خصوص بهره خواهیم برد؛ وظیفه ذاتی تعزیرات حکومتی رسیدگی به تخلفات اقتصادی در جامعه اعم از گران فروشی، کم فروشی، احتکار و عرضه خارج از شبکه و رعایت نکردن قوانین نظام صنفی و اجهافی که از سوی برخی از صنوف در حق مصرف‌کننده می‌شود، است.

,

شعبه ویژه‌ رسیدگی به تخلفات در اداره کل تشکیل شد

, شعبه ویژه‌ رسیدگی به تخلفات در اداره کل تشکیل شد,

محمدی بیان کرد: تاکنون تخلفی در خصوص این طرح گزارش نشده است، طرح نظارتی با تمام ظرفیت و با حضور دستگاه‌های زیربط از جمله سازمان صنعت، معدن و تجارت، اتحادیه‌های اصناف و به همراه رئیس شعبه سیار و همکاران تعزیرات حکومتی در مراکز عرضه مایحتاج مردم اجرا می‌شود و در صورت مشاهده تخلف به صورت ویژه در اسرع وقت رسیدگی خواهد شد.

,

وی تاکید کرد: در این خصوص شعبه ویژه‌ای در اداره کل تشکیل شده تا صدور آراء و متخلفین تسریع شود، از کسبه سطح استان خواستاریم تا حقوق مصرف‌کنندگان و انصاف درباره مردم را رعایت کنند و شهروندان هم در صورت مواجهه به هرگونه تخلف موارد را به سامانه ۱۳۵ تعزیرات و یا شماره تلفن ۱۲۴ سازمان صمت اعلام کنند تا اسرع وقت به شکایات رسیدگی شود.

,

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین تصریح کرد: افزایش خودسرانه قیمت‌ اقلام در بازار به بهانه افزایش قیمت بنزین کاملا غیرقانونی است و از طرف ما قابل پذیرش نیست و گشت‌های مشترک ما در صبح و عصر در محل حضور دارند و نظارت می‌کنند و اگر موردی دیده شود در اسرع وقت رسیدگی خواهد شد.

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه