اخبار داغ

جانشین فرمانده سپاه کربلا خبر داد

9 هزار و 700 برنامه در هفته بسیج در مازندران اجرا می‌شود

9 هزار و 700 برنامه در هفته بسیج در مازندران اجرا می‌شود
جانشین فرمانده سپاه کربلا شعار هفته بسیج امسال را بسیج 40 سال خدمت، جهاد شهادت اعلام کرد و از اجرای 9 هزار و 700 برنامه هفته بسیج در استان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، حسین محمدرضایی عصر امروز در نشست خبری چهلمین سالگرد تشکیل بسیج مستضعفین اظهار کرد: بسیج مقتدرانه از ارزش‌های انقلاب دفاع می‌کند و در زمان جنگ با حضور بسیج پیروزهای زیادی نصیب کشور شده است.

وی با اشاره به اینکه بعد از جنگ تحمیلی، بسیج وفاداری خود را به انقلاب ثابت کرد، تصریح کرد: در بحران‌های طبیعی قبل از ورود نیروهای دولتی بسیج جز اولین‌ها بود و تا آخر کنار مردم سیل زده حضور دارد.

رئیس ستاد گرامیداشت هفته بسیج سپاه کربلا مازندران تصریح کرد: در مهار فتنه‌ها در سال‌های اخیر اگر حضور بسیج نبود بدون اغراق هزینه انقلاب بالا می‌رفت.

این مسئول با بیام اینکه در 40 سال گذشته تفکر بسیج از جغرافیای ایران فراتر رفته است، ادامه داد: تفکر بسیجی ضامن پیروزی انقلاب اسلامی است.

محمدرضایی با اشاره به اینکه با احیای تفکر بسیجی در کشورهای همسایه نظام سطه درهم شکست، گفت: همچنان نیاز به تفکر بسیجی هستیم و امروز مخالفت با بسیج به دلیل اقتدار آن است و  وظیفه همه دستگاه و مسئولان است که از بسیج دفاع کنند.

وی شعار هفته بسیج امسال را بسیج 40 سال خدمت جهاد شهادت اعلام کرد و افزود: برای هفته بسیج برنامه‌های زیادی در سراسر استان اجرا می شود.

جانشین فرمانده سپاه کربلا از اجرای 9 هزار و 700 برنامه هفته بسیج در استان خبر داد و گفت: 207 مراسم یادواره شهدا، 1617 برنامه مسابقه ورزشی، اعزام 45 گروه جهادی به مناطق محروم و سیل زده، افتتاح 29 پایگاه و 5 سالن ورزشی، بهره برداری از 289 پروژه محرومیت‌زدایی و عمرانی، افتتاح 287 طرح اقتصاد مقاومتی، برگزاری بیش از 1400 نشست بصیرتی و فرهنگی در محلات، دیدار با 1400 خانواده شهدا و 650 دیدار با ایثارگران،برگزاری 41 نمایشگاه علمی، برگزاری 137 نمایشگاه فرهنگی، برگزاری 63 نمایشگاه هنری و نمایشگاه اقتصاد مقاومتی و برگزاری گردهمایی بسیجیان در شهرهای مازندران از برنامه‌های مهم هفته بسیج است.

این مسئول با اشاره به اینکه انگیزه بسیج انقلابی است، افزود: هیچ بن بستی در کار بسیج نیست و مردم به خدمات نیاز دارد. بسیج همه سختی ها را به جان می خرند و کار را برای مردم انجام می دهیم.

محمدرضایی از اتمام پروژه‌های بازسازی و نوسازی مناطق سیل‌زده در مازندران براساس ماموریت سپاه و بسیج خبر داد و گفت: در مناطق سیل‌زده استان که بسیج و سپاه ورود داشتند کار بازسازی و بهسازی منازل مسکونی آنها به اتمام رسیده و در هفته بسیج تحویل مردم می‌شود.

رئیس ستاد اجرایی هفته بسیج در سپاه کربلا بسیج را متعلق به همه ملت اعلام کرد و با بیان اینکه بسیج آمادگی و این قابلیت را دارد که مشکلات کشور را حل کند، یادآور شد:اگر امروز مشاهده کنیم که برخی‌ها مخالف بسیج هستند بخاطر پاکی و صداقت بسیج است.

رضایی در پایان سخنان خود با اشاره به ناآرامی‌های چند روز گذشته و سوء استفاده اشرار از تجمعات مردمی گفت: امنیت مردم خط قرمز سپاه است و بدون تعارف با هرگونه با ناامنی‌ها برخورد می‌کنیم.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه