اخبار داغ

گزارشی از آخرین وضعیت اعتراضات بنزینی در گلستان:

گلستان آرام ترین استان کشور در ایام اغتشاشات

گلستان آرام ترین استان کشور در ایام اغتشاشات
در استان گلستان دامنه اعتراضات بنزینی به دلیل هوشیاری مردم و بصیرت آنها و حضور به موقع نیروهای انتظامی و امنیتی کمتر بود و مردم استان طی روزهای گذشته روزهای آرامی را سپری کردند اما هر از گاهی شنیده می شود که ضد انقلاب به دنبال تحرکات ایضایی نظیر شعارنویسی و تخربب عابربانک یا دوربین ها یا ... هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از گلستان ما ؛ بعد از اصلاح قیمت بنزین و اعلام نرخ های جدید موجی از نگرانی ، مردم کشور و به طبع آن مردم استان گلستان را فرا گرفت ، این نگرانی البته بیجا نبود ، خیلی از مردم گمان می کردند با افزایش نزخ بنزین سایر هزینه های زندگی هم بالا می رود و چه خوب بود دولت و کارشناسان آن قبل از اجرای طرح به بیان زوایای آن می پرداختند تا دلهره مردم کم شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گلستان ما,

از طرف دیگر برخی گروههای معاند و ضد انقلاب ، سلطنت طلب و انجمن پادشاهی که هر از گاهی سر از سوراخ بیرون می آورند از فرصت بدست آمده نگرانی مردم در فضای مجازی سوء استفاده کرده و به آن دامن زده و بساط اغتشاش را برپا کردند و در حالیکه خیلی از مردم به قیت بنزین اعتراض داشتند آنها به دنبال آشوب و تخریب بیت المال و آتش زدن جهیزیه مردم بودند و همین دلیل خیلی زود باعث جدایی صف مردم از آنها شد.

,

در استان گلستان اما دامنه تخریب ها به دلیل هوشیاری مردم و بصیرت آنها و حضور به موقع نیروهای انتظامی و امنیتی کمتر بود و مردم استان طی روزهای گذشته روزهای آرامی را سپری کردند اما هر از گاهی شنیده می شود که ضد انقلاب به دنبال تحرکات ایضایی نظیر شعارنویسی و تخربب عابربانک یا دوربین ها یا ... هستند.

,

گلستان آرام ترین استان در تحرکات بنزینی اخیر بود و مسئولان استانی نیز ضمن برخی نگرانی های به حق مردم اعلام کردند با هنجارشکنان و تخریب کنندگان اموال بیت المال برخورد می کنند.

,

در همین رابطه دادستان مرکز استان با هشدار به برهم زنندگان نظم عمومی و تخریب اموال بیت المال گفت : خوشبختانه در استان گلستان مشکلی نداشتیم و شرایط خوبی هم حاکم است.

,

, ,

حجت الاسلام والمسلمین سید رضا سیدحسینی با بیان اینکه دستگاه قضایی بدون اغماض با مخلان نظم و امنیت جامعه برخورد خواهد کرد، گفت: موضع ما همان است که رئیس قوه قضائیه مطرح کرده است ، دستگاه قضایی با کسانی که مخل نظم و امنیت شوند به ویژه تخریب‌کنندگان اموال عمومی برخورد خواهد کرد.

,

هوشیاری ماموران نیروی انتظامی

, هوشیاری ماموران نیروی انتظامی,

البته نباید از تلاش ماموران نیروی انتظامی استان گلستان در چند روز اخیر گذشت ، انصافا در روزهای منتهی به ناآرامی ها حضور نیروهای  انتظامی خوب و قابل تقدیر بوده و در برخورد با مردم با عطوفت و مهربانی عمل کردند .همچنین در دستگیری سه شروری که با تبرکشی در میدان ولی عصر (عج) گرگان عربده کشی و گردنکشی و ایجاد رعب و وحشت برای مردم می کردند نیروی انتظامی با درایت عمل کرد .

,

فرمانده انتظامی استان گلستان در رابطه با حواشی اخیر اظهار کرد :  برخی معاندان با شایعه‌پراکنی و پخش تصاویر جعلی قصد برهم زدن آرامش جامعه را دارند و مردم باید با بصیرت و هوشیاری را در این شرایط حفظ کنند ، نیروهای انتظامی، امنیتی و اطلاعاتی در حال رصد فضای استان هستند و تا کنون نیز مشکل امنیتی نداشتیم.

,

سردار روح الامین قاسمی با بیان اینکه آرامش و امنیت کامل بر استان حاکم است، افزود: مردم همکاری خوبی با مأموران انتظامی و امنیتی دارند و همین مسئله سبب شد تا جلوی سوء استفاده عده‌ای معاند و آشوبگر گرفته شود البته برخی معاندان با شایعه‌پراکنی و پخش تصاویر جعلی قصد برهم زدن آرامش جامعه را دارند و مردم باید با بصیرت و هوشیاری را در این شرایط حفظ کنند.

,

, ,

اغتشاشگران تحت تاثیر معاندان هستند

, اغتشاشگران تحت تاثیر معاندان هستند,

در همین رابطه مدیر کل دادگستری استان گلستان نیز قاطعانه از موضع دستگاه قضا حمایت کرد و گفت : مردم برای جلوگیری از آشوب و برخورد با اغتشاشگران پای کار هستند، ضمن اینکه با تمام کسانی که مخل نظم و امنیت جامعه شوند ، برخورد قضایی بدون اغماض، جدی و قاطعانه و بدور از هرگونه رأفتی صورت می گیرد و عده‌ای معدود که جزو اراذل و اوباش بوده و اغتشاشگر هستند، تحت تأثیر معاندان بوده و خط مشی خود را از آنان می‌گیرند.

,

هادی هاشمیان افزود : به کسانی که زیر چتر معاندان و ضد انقلاب هستند، هشدار می‌دهیم برخورد ما با آنان قاطعانه است ، تمرکز اتفاقات در شهر گرگان بوده و در شهرستان‌ها کمترین مشکل را داشتیم که با تذکراتی که به برخی افراد داده شد، فضا مدیریت شده است.

,

فرمانده سپاه نینوا گلستان نیز در مراسم یادواره 600 شهید دانش آموز استان گلستان به اعتراضات اخیر واکنش نشان داد و گفت : 196 هزار شهید در دوران دفاع مقدس دادیم تا ناموس ایرانی را پاک نگه داریم ، امروز هم نمی گذاریم پشت یک بهانه معیشتی ناموس مان را به حراج ببرند ، البته خیلی از این افراد در خیابانها فرزندان مان هستند و ما نگاه پدرانه به آنها داریم اما از آنها می خواهیم که در زمین دشمن بازی نکرده و خواسته های آنها را تامین نکنند.

,

سردار حسین معروفی گفت : دشمن با موج سواری می خواهد نا امنی درست کنند اما خط قرمز ما انقلاب و مردمان آن است ، ما باید مدیریت های خودمان را قوی تر کنیم  ، در بحث تنظیم بازار ما جدی اوضاع را رصد می کنیم ، کسی که بنزین رو آتش می ریزد در زمین دشمن بازی می کند ، آتش زدن اماکن مردم کار درستی نیست و راه چاره دلسوزی و وحدت است .

,

 

,

, ,

صف مردم از صف اغتشاشگران جداست

, صف مردم از صف اغتشاشگران جداست,

نماینده ولی فقیه در استان گلستان و امام جمعه گرگان نیز با اشاره به دست آشکار دشمنان در آشوب های اخیر گفت : صف مردم از صف اغتشاشگران جداست و ملت یاران با هوشیاری صف خود را از اغتشاشگران جدا کرد ، وی همچنین از مسئولان خواست بر اجرای صحیح طرح مدیریت سوخت نظارت کامل داشته باشند و از افزایش قیمت‌ها جلوگیری کنند.

,

آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی بیان کرد : آنان که در برابر راهبرد مقاومت در منطقه و نیز مقاومت مردم ایران به شدت درمانده شده‌اند اکنون همه توان خود را برای بهره‌برداری ناشیانه از اجرای طرح مدیریت مصرف سوخت به کار بسته و با انواع ترفندها می‌خواهند با ایجاد ناامنی مردم ما را ناامید کنند ، مسئولان باید در زمینه کم کردن عوارض منفی اجرای این طرح تلاش کرده و در عین حال به روشنگری افکار عمومی نسبت به منافع درازمدت آن اهتمام ورزند و اغتشاشگران را به سزای اعمالشان برسانند.

,

وی یادآور شد : در این شرایط حساس وحدت مسئولان و مردم و تلاش برای کاستن آلام و دردهای ملت عزیز و تبعیت از رهنمودها و تاکیدات رهبر معظم انقلاب بسیار تعیین‌کننده و سرنوشت‌ساز است.

,

انتهای پیام /

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه