اخبار داغ

فرماندار گرگان خبر داد؛

فعالیت اکیپ‌های نظارتی در بازار گرگان

فعالیت اکیپ‌های نظارتی در بازار گرگان
فرماندار گرگان از فعالیت اکیپ‌های نظارتی در سطح بازار خبر داد و استقرار کانکس در سه نقطه گرگان را برای ثبات قیمت‌ها مهم خواند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از  گلستان ما، محمد حمیدی در گفت و گو با خبرنگاران در خصوص افزایش قیمت بنزین و رفع دغدغه‌های مردم در پی نوسانات بازار اظهار گرد: افزایش قیمت بنزین تصمیم مدیران ارشد نظام بود که برای کمک به طبقات محروم جامعه این تصمیم گرفته شد، به منظور جلوگیری از گرانی در بازار اکیپ‌های نظارتی در سه نقطه گرگان در قالب کانکس‌هایی فعالیت خود را آغاز می‌کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گلستان ما,

وی با اشاره به مصرف بنزین توسط طبقات بالای جامعه و محرومیت افراد کمتر برخوردار از سوبسید دولتی بنزین افزود:اجرای طرح افزایش قیمت بنزین برای 60 میلیون نفر طبقات پایین جامعه هزینه خواهد شد.

,

فرماندار گرگان با اشاره به واکنش‌های گوناگون در اجرای طرح افزایش قیمت بنزین گفت: قطعا هر تصمیمی مشکلاتی را به وجود می‌آورد اما عزم دولت جزم است آن قشری که به واسطه افزایش قیمت بنزین زیر فشار قرار می گیرند و به نوعی شغل آنها به بنزین مرتبط است حمایت کند که در این راستا سهمیه به تاکسی، خودروهای مسافربری، سرویس مدارس و سرویسهای بین شهری اختصاص پیدا میکند.

,

حمیدی ادامه داد: پیش بینی می شود با افزایش قیمت بنزین شاهد گرانی در بازار باشیم که دولت عزم خود را جزم کرده با نظارت و کنترل جدی در بازار بتواند قیمتها را ثابت نگه دارد.

,

وی با اشاره به اینکه تیمهای مختلف نظارتی در سطح شهرستان گرگان فعال شده است، گفت: هر روز بدون استثناءدر راستای تنظیم بازار جلسه داریم تا دستگاه های نظارتی و دستگاه های متولی بازار با یکدیگر هماهنگ شوند.

,

فرماندار گرگان با تاکید براینکه با هر گونه افزایش قیمت در بازار برخورد می شود، گفت: مردم در صورت مشاهده هر گونه تخلف گرانفروشی آن را از طریق سامانه 124 اطلاع دهند تا در اولین فرصت با متخلفان برخورد شود.

,

حمیدی افزود: کانکس هایی در قالب اکیپ های نظارتی در چهار راه میدان و خیابان ولیعصر راه اندازی شده است و قاصی تعزیرات در آنجا مستقر است و مستقیما بازار را نظارت و تخلفات را رسیدگی میکند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه