اخبار داغ

وزیر اقتصاد: قیمت‌های بازار هر روز رصد می‌شود

وزیر اقتصاد: قیمت‌های بازار هر روز رصد می‌شود
وزیر اقتصاد پس از حضور در جلسه کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: هر روز قیمت‌های بازار رصد شده و در کارگروهی به ریاست قائم مقام وزیر صنعت در امور بازرگانی کنترل می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فرهاد دژپسند وزیر امور اقتصادی و دارایی پس از حضور در جلسه عصر امروز (سه‌شنبه 28 آبان) در کمیسیون اقتصادی، گفت: در نشست عصر امروز سؤالاتی در خصوص گمرک، مالیات، بانک و بورس مطرح شد. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی با اشاره به بحث کنترل قیمت‌ها در شرایط فعلی افزود: در علم اقتصاد و در شرایط عادی بهترین گزینه برای کنترل قیمت‌ها تعیین آن در سطح بازار است، اما وقتی شرایط بحرانی می‌شود، وضعیت متفاوت است. 
,
 
,
وزیر امور اقتصادی و دارایی تصریح کرد: یک سال و اندی است که کشورمان تحت ظالمانه‌ترین تحریم‌های یکجانبه آمریکا قرار دارد که آنها تمام قدرت خود را به کار گرفته‌اند تا بتوانند بین ملت و دولت شکاف ایجاد کنند، اما با همکاری ایجاد شده بین دولت و ملت و دیگر قوای حاکمیت، مانع از این کار شده‌ایم. 
,
 
,
دژپسند گفت: دولت و نظام اخیراً تصمیمی گرفته‌اند و مردم نباید نگران آن باشند، چرا که تمام تلاش ما عدم تسری گرانی در سطح بازار است و به همین دولت با تمرکز بر نظارت جامع بر بازار خدمات و کالاها مانع از گرانی و تسری قیمت در سایر حوزه‌ها خواهد شد. 
,
 
,
وی خاطرنشان کرد: روز گذشته و بعد از تصمیم اخیر نظام، جلسه ستاد تنظیم بازار تشکیل شده و قیمت‌ها در آن بررسی شد؛ در آن نشست درخواست‌های قدیمی برای کسب مجوز افزایش قیمت‌ها را هم لغو کردیم. 
,
 
,
وی در پایان گفت: به صورت روزانه قیمت‌های بازار رصد شده و در کارگروهی به ریاست قائم مقام وزیر صنعت در امور بازرگانی کنترل می‌شود، لذا مردم نگران بازار نباشند. 
,
 
,
منبع: فارس
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه