اخبار داغ

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اسدآباد:

مردم اخذ کرایه اضافی تاکسی‌ها را گزارش دهند

مردم اخذ کرایه اضافی تاکسی‌ها  را گزارش دهند
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اسدآباد با ارائه نرخ مصوب کرایه تاکسی‌های درون و برون شهری و آژانس‌های تلفنی، از مردم خواست که در صورت مشاهده هرگونه اخذ وجه اضافی از سوی رانندگان تاکسی شماره پلاک انتظامی خودرو راننده خاطی را به دستگاه قضایی معرفی کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علیرضا سلطانی‌متهور، دادستان عمومی و انقلاب اسدآباد در گفت‌وگو با خبرنگار عصر همدان، با اشاره به افزایش قیمت بنزین از چند روز گذشته، اظهار کرد: در راستای این افزایش قیمت، برخی از وسایل نقلیه از جمله تاکسی های دورن شهری و برون شهری، آژانس های تاکسی تلفنی از سهمیه بنزین به قیمت ۱۵۰۰ تومان استفاده می‌کنند که باید براساس نرخ ممصوب سال ۹۸ کرایه دریافت کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

وی تأکید کرد: رانندگان تاکسی های شهر و برون شهری و البته آزانس های تاکسی تلفنی ملزم به رعایت قیمت‌های مصوب هستند و در صورت هرگونه تخلفی مطالبق قانون با راننده خاطی برخورد خواهد شد.

,

دادستان عمومی و انقلاب اسدآباد با ارائه نرخ مصوب کرایه تاکسی های درون و برون شهری و آژانس تلفنی، از مردم خواست که در صورت مشاهده هرگونه اخذ وجه اضافی از سوی رانندگان تاکسی شماره پلاک انتظامی خودرو راننده خاطی را به دستگاه قضایی معرفی کنند.

,

وی یادآور شد: قطعا” دادستانی نسبت به برخورد قانونی و توقیف خودروهای متخلفان اقدام خواهد کرد.

,

سلطانی‌متهور همچنین با اشاره به افزایش قیمت بنزین و احتمال سؤاستفاده برخی افراد برای گران کردن اجناس و اقلام کالاهای اساسی، گفت: واحدهای صنفی باید اتکت و برچسب قیمت بر روی اجناس و کالاها نصب کنند و در صورت عدم وجود قیمت با اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان برخورد خواهد شد.

,

وی بر تشدید نظارت و بازرسی ها از واحدهای صنفی از سوی ادارات تعزیرت حکومتی و صمت تأکید کرد و گفت: باید بازرسی ها به صورت نامحسوس نیز انجام شود.

,

دادستان اسدآباد گفت: براساس دستورالعمل تنظیم بازار در سالجاری نرخ مصوب آژانس های تاکسی تلفنی هر مسیر شهری به مبلغ ۵۰۰۰ تومان و نرخ هر کیلومتر برون شهری ۷۰۰ تومان است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه