اخبار داغ

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان تنگستان:

مردم تخلفات را گزارش دهند

مردم تخلفات را گزارش دهند
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان تنگستان گفت: در کارگروه تنظیم بازار شهرستان تنگستان تاکید ویژه‌ای بر نظارت مستمر بر بازار صورت گرفته است و در این راستا شاهد افزایش نظارت‌ها هستیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس، آزاده محمدی رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان تنگستان اظهار داشت: با توجه به سهمیه‌بندی بنزین و تغییرات در قیمت سوخت، هیچ واحدی صنفی اجازه افزایش قیمت در کالا و خدمات را نخواهد داشت و در صورت مشاهده تخلف با سودجویان برخورد قانونی صورت می‌گیرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان تنگستان افزود: در کارگروه تنظیم بازار شهرستان تنگستان تاکید ویژه‌ای بر نظارت مستمر بر بازار صورت گرفته است و در این راستا شاهد افزایش نظارت‌ها هستیم.

,

آزاده محمدی با اشاره به تشدید بازرسی‌ها، گشت‌های مشترک و حضور مداوم بازرسان در سطح بازار خاطر نشان کرد: شهروندان نیز در صورت مشاهده هرگونه افزایش غیر قانونی قیمت کالا و خدمات موارد را اطلاع دهند.

,

آزاده محمدی ادامه داد: در سه روز گذشته در بازرسی ها به عمل آمده در سطح شهرستان ۶ پرونده گران فروشی تشکیل شده است.

,

این مسؤول افزود: شهروندان هرگونه افزایش قیمت غیرقانونی و غیرواقعی را از طریق تماس با تلفن ۱۲۴، ۰۷۷۳۵۲۲۵۵۱۱، ۳۸۹۹ ۰۷۷۳۵۲۲ بازرسی صنعت معدن و تجارت و اتاق اصناف تا در کوتاه ترین زمان موارد بررسی و با تخلفات احتمالی برخورد قانونی صورت گیرد.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه