اخبار داغ

اهدای کارت بلیت رایگان مترو و اتوبوس به سربازان

اهدای کارت بلیت رایگان مترو و اتوبوس به سربازان
عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران از اهدای کارت بلیت رایگان اتوبوس و مترو به سربازان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت نظری در گفت‌وگو با فارس،‌ درباره ارائه کارت بلیت رایگان اتوبوس و مترو به سربازان اظهار داشت: براساس ماده 80 قانون خدمت وظیفه عمومی،  شهرداری‌ها موظفند تا با همکاری برخی وزارتخانه‌ها و دستگاه‌هایی که از بودجه دولتی استفاده می‌کنند، تسهیلاتی را برای استفاده رایگان سربازان از قطار، اتوبوس، ورزشگاه‌ها، گردشگاه‌ها، موزه‌ها، سینماها و ... پیش‌بینی کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی با بیان اینکه چندماه پیش طی تذکری که در صحن شورای شهر تهران داشتم پیشنهاد کردم تا به این ماده قانونی خدمت وظیفه عمومی توجه شود، گفت: از همکارانم در شورای شهر تهران خواستم که به این موضوع در بودجه سال آینده شهرداری تهران توجه داشته باشند. 
,
 
,
عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران افزود:‌ در همین راستا نیز جلساتی با حضور رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا و  برخی مسؤولان شهری برگزار و در نهایت مقرر شد تا در فاز نخست تعداد 2000 کارت بلیت مترو به سربازانی که از ناوگان حمل و نقل عمومی پایتخت استفاده می‌کنند،‌ ارائه شود. 
,
 
,
وی اضافه کرد: این کارت‌ها 300 هزار تومان اعتبار داشته و 80 درصد مبلغ آن از سوی مدیریت شهری تامین خواهد شد و مابقی آن را نیز نیروهای مسلح پرداخت می‌کند.
,
 
,
عضو شورای شهر تهران در مورد زمان اجرای این طرح نیز گفت: با تصویب نهایی این طرح، به زودی اعطای کارت بلیت رایگان به سربازان آغاز خواهد شد. 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه