اخبار داغ

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان عنوان کرد؛

قیام مردمی سیلی محکمی برصورت سواستفاده‌کنندگان از اعتراضات اخیر

قیام مردمی سیلی محکمی برصورت سواستفاده‌کنندگان از اعتراضات اخیر
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان گفت: در اعتراضات اخیر برخی از فریب خوردگان سعی کردند تا از آب گل آلود ماهی بگیرند و دست به آشوب و اغتشاش زدند در اصل هدف آنان ضربه زدن به نظام است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  راه آرمان؛ انجم شعاع رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان امروز صبح در نشت خبری اظهار داشت: با توجه به اتفاقات اخیر و ناارامی هایی که در کرمان و کشور بوجود آمد و باعث اغتشاشاتی شدکه در برخی از شهرستانها موجب شهیدشدن چند تن از نیروی نظامی و غیرنظامی و ضربه زدن به اماکن عمومی و بیت المال شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

وی گفت: مقام معظم رهبری از سال قبل در مراسم 40 سالگی انقلاب این فتنه را پیش بینی کرده و فرموده بودند مراقب فتنه آینده باشید اما با توجه به افزایش قیمت بنزین و اینکه از قبل مردم دچار مشکلات اقتصادی بودند و این دغدغه ای برای آنها بود و با توجه به محفوظ بودن حق اعتراض، دشمن هم منتظر ضربه زدن به نظام و انقلاب اسلامی بود.

,

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان افزود: این گرانی بنزین سبب شد با تجمعات اعتراض آمیز به آشوب مبدل شود.

,

انجم شعاع با بیان اینکه باید بین اعتراضات به حق مردم و اغتشاشات تفاوت قائل شویم، ادامه داد: پس از سخنرانی مقام معظم رهبری اکثر تجمعات فرو کش کرد و تعداد زیادی از شهرستانهای کشور به طور خودحوش برای حمایت از مقام معظم رهبری و حمایت از نظام جمهوری اسلامی به طور خودجوش به صحنه آمدند و برعلیه آشوب گران شعار دادند.

,

وی بیان کرد: از ابتدای انقلاب تا کنون با توجه به آرمان ها و ارزش های دینی همواره مورد حمله و آشوب دشمنان بوده ایم و با حضور پررنگ و حمایت همیشگی مردم از نظام اسلامی سبب شده که انقلاب اسلامی همیشه سربلند باشد.

,

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان اذعان داشت: با توجه به این که مردم ما آگاه و بصیر هستند می توانند با حضور حماسی خود در حمایت از نظام جمهوری اسلامی نقشه دشمنان را نقشه برآب کنند.

,

انجم شعاع عنوان کرد: بدین مناسبت راهپیمایی خودجوش مردم شهر کرمان فردا پنج شنبه از چهارراه ولی عصر تا میدان آزادی ساعت 9و نیم برگزار می شود.

,

وی گفت: این راهپیمایی خودجوش همچنین در برخی از شهرستان ها نیز برگزار می شود از جمله جیرفت بم زرند شهربابک و سیرجان که مردم با حضور حماسی از آرمان های خود دفاع خواهند کرد.

,

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان شعار فردا را لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب اسلامی در حمایت از اقتدار و امنیت کشور عنوان کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه