اخبار داغ

«نه» بزرگ لرستانی‌ها به اغتشاشگران؛

مردم لرستان در محکومیت اغتشاشات اخیر به پا خواستند/ ملت ایران نسبت به مسیر انقلاب اسلامی مصمم هستند

مردم لرستان در محکومیت اغتشاشات اخیر به پا خواستند/ ملت ایران نسبت به مسیر انقلاب اسلامی مصمم هستند
راهپیمایی مردم ولایتمدار استان لرستان علیه اغتشاشگران و برهم زنندگان نظم عمومی در استان لرستان برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  سفیرافلاک، مردم ولایتمدار استان لرستان در اقدامی خودجوش و انقلابی بار دیگر به میدان آمدند تا توطئه دشمنان اسلام را شکست خورده اعلام‌کنند؛ لرستانی ها امروز را از میدان شهدا تا مصلی الغدیر خرم آباد طی کردند و با سر دادن شعارهای «مرگ بر فتنه گر»، «مرگ بر ضد ولایت فقیه»، «مرگ بر آشوبگر»، «مرگ بر آمریکا» و «ملت ایران بیدار است از آمریکا بیزار است» به راهپیمایی پرداختند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک،,

امروز مردم انقلابی استان لرستان از پیر و جوان به میدان آمده‌اند تا بگویند همانند گذشته پشت انقلاب و رهبر خود با اقتدار ایستاده‌اند و اجازه نمی‌دهند اشرار و ضد انقلاب‌ها خدشه‌ای به نظام اسلامی وارد کند؛ مردم امروز با سر دادن شعار «این همه لشکر آمده به عشق رهبر آمده» و «جانم فدای رهبر» بار دیگر با امام خامنه‌ای بیعت کردند و یادآوری کردند که هیچ کس نمی‌تواند اتحاد و یکپارچگی ملت را خدشه‌دار کند.

,

دشمن امروز امنیت را نشانه گرفته است/ضرورت تحقق تعهدات دولتمردان به مردم

, دشمن امروز امنیت را نشانه گرفته است/ضرورت تحقق تعهدات دولتمردان به مردم, دشمن امروز امنیت را نشانه گرفته است/ضرورت تحقق تعهدات دولتمردان به مردم,

آیت‌الله سید احمد میرعمادی نماینده ولی فقیه در لرستان در راهپیمایی مردم علیه اغتشاشگران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز مردم ولایتمدار، مومن، انقلابی و وفادار به انقلاب و نظام در لرستان به صحنه آمدند و وحدت خود را نشان دادند.

,

وی افزود: مردم لرستان با حضور با بصیرت و انقلابی خود در صحنه حاضر شدند تا وفاداری خود را به انقلاب، نظام و رهبری اعلام کنند و نشان دهند که علیرغم مشکلات اقتصادی و گرانی ها اما هرگز دست از نظام و رهبری برنمی‌دارند و مسیر مردم جدا از مسیر آشوبگران است و این ملت با بصیرت پای انقلاب ایستاده اند.

,

نماینده ولی فقیه در استان لرستان با اشاره به عقب راندن دشمن عنوان کرد: دشمن در جنگ نظامی و سیاسی با ایستادگی و مقاومت به عقب رانده شد و امروز دشمن امنیت را نشانه گرفته است اما ملت ایران دشمن را در این مسیر به عقب خواهند راند و همچنان در مسیر پیشرفت گام برمی‌دارند.

,

وی بیان کرد: حضور با بصیرت و آگاهانه مردم در این راهپیمایی، برگ زرینی دیگر در تاریخ مردم لرستان است.

,

وی با تاکید بر اینکه وعده‌های داده‌شده باید محقق شود گفت: یکی از خواسته‌های مردم این است که به تعهدات داده‌شده عمل شود چراکه اعلام کردند درآمد حاصله از این افزایش قیمت به‌حساب افراد واریز می‌شود و ضروری است تا در مقام عمل ثابت کنند و اعتماد مردم را نگه‌دارند.

,

میرعمادی خاطرنشان کرد: دولتمردان باید به وظایف خود عمل کنند تا از افزایش قیمت‌ها درجاهای دیگر جلوگیری شود و افزایش قیمت کالاها سبب مشکلات معیشتی نشود و به وعده‌های داده شود عمل شود.

,

پیام حضور باشکوه لرستانی ها در راهپیمایی، جدا بودن صف مردم از اغتشاشگران است

, پیام حضور باشکوه لرستانی ها در راهپیمایی، جدا بودن صف مردم از اغتشاشگران است, پیام حضور باشکوه لرستانی ها در راهپیمایی، جدا بودن صف مردم از اغتشاشگران است, پیام حضور باشکوه لرستانی ها در راهپیمایی، جدا بودن صف مردم از اغتشاشگران است,

سید موسی خادمی استاندار لرستان در راهپیمای مردم لرستان در محکومیت اقدامات اخیر اغتشاش‌گران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: علیرغم همه مشکلاتی که وجود دارد اما ملت ایران با اصل نظام، راه امام(ره)، رهبری و شهدا وفادار هستند و همه ما طرفدار انقلاب هستیم.

,

وی افزود: البته ممکن است اعتراضاتی به برخی از مشکلات وجود داشته باشد ولی اجازه داده نمی‌شود که ضدانقلاب و اغتشاشگران از این اعتراضات سوءاستفاده کنند.

,

استاندار لرستان عنوان کرد: مهم‌ترین پیام حضور امروز مردم در راهپیمایی این است که صف معترضین از اغتشاشگران جداست و ممکن است افرادی معترض باشند اما اغتشاشگران را قبول ندارد.

,

وی بیان کرد: حضور امروز مردم درصحنه بیانگر بصیرت مردم است و ثابت می‌کند که مردم به‌نظام و ولایت اعتقاددارند و امنیت جامعه را بر همه‌چیز ترجیح می‌دهند.

,

خادمی تصریح کرد: مردم با بصیرت خود آمده‌اند و ما هم در کنار مردم درصحنه هستیم گرچه کم و کاستی‌هایی وجود دارد اما دولت درصدد تنظیم بازار است و تمام عایدات این افزایش قیمت بنزین به‌حساب افراد غیر برخوردار که حدود ۱۸ میلیون خانوار هستند تعلق می‌گیرد.

,

وی گفت: در این نارضایتی‌ها برخی فتنه گران سوءاستفاده کردند و امروز مردم برای محکوم کردن آن‌ها به صحنه آمدند تا بگویند این اقدامات اغتشاشگران را محکوم می‌کنند؛ اغتشاشات اخیر تعدادی از مخلان امنیت دستگیرشده‌اند که بعد از تکمیل اطلاع‌رسانی می‌شود.

,

آشوبگران به اشد مجازات می‌رسند/شناسایی اغتشاشگران غیر بومی در لرستان

, آشوبگران به اشد مجازات می‌رسند/شناسایی اغتشاشگران غیر بومی در لرستان, آشوبگران به اشد مجازات می‌رسند/شناسایی اغتشاشگران غیر بومی در لرستان,

سردار محمدمهدیان نسب فرمانده انتظامی لرستان در مراسم راهپیمایی مردم لرستان علیه اغتشاشگران اظهار داشت: امروز مردم لرستان یکپارچه در راستای ایجاد اقتدار و امنیت استان و کشور و همچنین در پاسخ به ندای رهبر و دفاع از ولایت در این راهپیمایی حضور یافته‌اند.

,

وی افزود: مردم ما آرامش و امنیت را دوست دارند ضمن اینکه مطالبات خود را تقاضا می‌کنند اما با آشوبگر و اغتشاشگر و افراد نفوذی مبارزه می‌کنند.

,

فرمانده انتظامی لرستان با اشاره به دستگیری تعدادی از آشوبگران تصریح کرد: در این چند روز تعدادی که آشوب کردند توسط نیروهای امنیتی و انتظامی دستگیر شدند، تعدادی هم شناسایی و دستگیر خواهند شد و تا آخرین نفر از اغتشاشگران دستگیر و به اشد مجازات خواهند رسید.

,

وی بیان کرد: در این اغتشاشات چندروزه تعدادی مجروح شدند و خسارت‌هایی به اماکن عمومی وارد شد که با آشوبگران برخورد می‌شود البته در این اغتشاشات چند نفر غیربومی هم در لرستان شناسایی‌شده‌اند.

,

سردار مهدیان نسب عنوان کرد: حضور امروز مردم علاوه بر اینکه مشتی دردهان دشمنان و ضدانقلاب زد، ثابت کردند که عاشق ولایت هستند و در این مسیر همچنان گام برمی‌دارند.

,

ملت ایران نسبت به مسیر انقلاب اسلامی مصمم هستند/مسئولان به فکر مردم باشند

, ملت ایران نسبت به مسیر انقلاب اسلامی مصمم هستند/مسئولان به فکر مردم باشند, ملت ایران نسبت به مسیر انقلاب اسلامی مصمم هستند/مسئولان به فکر مردم باشند,

آیت الله سیداحمدمیرعمادی ظهر امروز در جمع راهپیمایان بابیان اینکه امروز شما وفاداری و ایمانتان را بار دیگر به نمایش گذاشتید اظهار داشت: مردم امروز در راهپیمایی شرکت کردند تا بگویند درست است ما در فشار اقتصادی و گرانی به سر می‌بریم و مردم مشکلات را تحمل می‌کنند اما این بهانه نخواهد شد تا امنیت و اقتدار کشور ما آسیب ببیند و عده‌ای  از اشرار دست به تخریب و آتش زدن اموال عمومی و اموال مردم بزنند و خسارات شدیدی را بر مردم وارد کنند.

,

وی افزود: مردم امروز آمدند تا بگویند ما از شکل اجرای مدیریت مصرف سوخت و افزایش‌گرانی بنزین گلایه، حرف و اعتراض داریم اما هرگز دست از رهبرمان نمی‌کشیم.

,

نماینده ولی فقیه در استان لرستان عنوان کرد: مردم آمدند تا بگویند علی رغم تمام اعتراضاتی که داریم اما وقتی‌که رهبر حکیم و فرزانه ما از تصمیم سران قوا حمایت کردند ما تابع رهبری هستیم.  

,

وی بیان کرد: آمریکا، معاندین و ضدانقلاب از این فرصت استفاده کردند و به خیابان آمدند ولی صف مردم از ضدانقلاب و آشوبگر جداست؛ انقلاب در طول این ۴۰ سال فراز و نشیب فراوانی داشته و شاهد صحنه‌های گوناگون بوده است.

,

میرعمادی تصریح کرد: این انقلاب یک انقلاب الهی است که مردم با خونشان آن را به وجود آورده و با تمام وجود از این انقلاب حمایت خواهند کرد؛ آنچه که در طول این ۴۰ سال ثابت بوده چند عامل اساسی است، نخست حضور مردم در صحنه‌ها بوده به طوری که مردم در صحنه‌های گوناگون انقلاب حاضر داشته اند، چه در جنگ تحمیلی و توطئه های سیاسی، بین‌المللی؛ مردم به دشمنان اسلام اجازه عرض‌اندام نداده و نسبت به بیگانگان روی خوش‌نشان نداده‌‎اند.

,

وی گفت: مردم سختی‌ها را تحمل کرده اند و وفاداری و رشادت مردم برای همیشه در تاریخ انقلاب اسلامی ثبت و ضبط‌شده است، مردم پشتیبانیخود را از نظام و رهبری ثابت کرده و در شرایط گوناگون و در مقاطع مختلف و در طول حیات پربرکت انقلاب اسلامی از نظام دفاع کرده اند.

,

نماینده ولی فقیه در استان لرستان بابیان اینکه مردم هر توطئه را خنثی کردند و بار دیگر توطئه دشمنان، اشرار و آشوبگران را نقش برآب کردند اظهار داشت: عامل دوم هدایت و رهنمودهای حکیمانه امام(ره) و خلف صالحش مقام معظم رهبری است که در صحنه‌های گوناگون همه وجودش را برای نظام و انقلاب گذاشته است.

,

وی افزود: مقام معظم رهبری با شجاعت و درایت همه امور را مدیریت کرده است، ماجرای قتل‌های زنجیره‌ای و حادثه ۱۸ تیر، فتنه ۸۸ و آشوب دی ۹۶ رهبری جان و وجودش و همه حیاتش را برای مردم، انقلاب و نظام گذاشت و در این شرایط سخت و دشوار که دشمنان در عراق و لبنان فتنه ایجاد می‌کنند شاهد اجرای طرحی در داخل کشور هستیم اما رهبر انقلاب با هوشیاری، درایت، دوراندیشی، شجاعت و قاطعیت از تصمیم سران قوا حمایت کردند.

,

میرعمادی عنوان کرد: رهبری از تصمیم سران قوا حمایت کردند و این یعنی بصیرت انقلابی، کار عاقلانه انقلابی، مدیریت انقلابی وصداقت انقلابیاو مدافع انقلاب و نظام است.

,

وی بابیان اینکه موضع‌گیری رهبری آرامشی بر دل مردم ایران شد تصریح کرد: حمایت از تصمیم سران وحدت جامعه را حفظ کرده است و این راهپیمایی منسجم نتیجه حمایت مقام معظم رهبری است.

,

نماینده ولی فقیه در استان لرستان خاطرنشان کرد: مردم  دینشان را نسبت به‌نظام و انقلاب ادا کردند وعلی رغم تمام فشارها به صحنه آمدند و نسبت به مسیر انقلاب اسلامی مصمم بودند، اما انتظار است مسئولان به فکر مردم باشند و درد مردم را بفهمند و گرانی را احساس کنند.

,

وی گفت: وقتی جنسی گران می شود کارگر و کارمند با اندک درآمد چگونه زندگی خود را اداره کند؟ مسئولان متعهد شدند درآمد ناشی از افزایش بنزین را به‌حساب قشر کم‌درآمد واریز کنند و جلوی افزایش‌گرانی کالاها را بگیرند و به موقع و منظم یارانه‌های مردم آسیب‌پذیر را واریز کنند‌.

,

میرعمادی اظهار داشت: مسئولان به تعهدات خود عمل کنند و کوتاهی نکنند و با این راهپیمایی خیالشان راحت و نظارت نداشته باشند، الان هم برخی اجناس گران شده است که باید نظارت داشته باشند؛ این مردم جان و مالشان را برای این انقلاب گذاشته اند؛ باید این مردم آسایش و آرامش داشته باشند و با اراده قوی این مسیر باعظمت انقلاب اسلامی را ادامه دهند.

,

به گزارش سفیرافلاک، طی چند روز اخیر برخی از مردم لرستان به نشانه اعتراض به گرانی بنزین و مشکلات اقتصادی در خیابان حضور یافته تا مسئولان چاره‌ای برای رفع دغدغه مردم بیندیشند اما عده‌ای از اشرار و معاندین از این حضور مردم سوء استفاده کرده و به اموال عمومی و بیت المال خسارت وارد کردند؛ در پی این اغششاشات مردم ولایی استان لرستان امروز به میدان آمدند تا بگویند صف آن‌ها از اغتشاشگران جدا است و علی رغم مشکلات اقتصادی که دارند ولی پای این نظام و رهبری تا پای جان ایستاده‌اند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه