اخبار داغ

آخرین وضعیت ترافیکی و جوی در مازندران؛

ترافیک پُرحجم در جاده‌های مازندران/ ادامه بارش باران و برف تا پایان هفته

ترافیک پُرحجم در جاده‌های مازندران/ ادامه بارش باران و برف تا پایان هفته
رئیس پلیس راه مازندران گفت: آمدوشد خودرو‌ها در جاده‌های برفی پُرحجم و روان گزارش شده و از ظهر محدودیت‌های ترافیکی اعمال می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علیرضا قدمی در گفت و گو با خبرنگار بلاغ، اظهار کرد: هم اکنون محورهای سوادکوه، هراز، کندوان و کیاسر برفی و سطح جاده ها لغزنده و ترافیک پرحجم و روان است.
 
رئیس پلیس راه مازندران از رانندگان وسایل نقلیه خواست از سفر‌های غیر ضروری خودداری کرده و خودرو‌های خود را به تجهیزات زمستانی و زنجیر چرخ مجهز کنند.
 
قدمی افزود: در محور کیاسر به علت بارش شدید برف احتمال مسدود شدن مسیر وجود دارد.
 
وی از اعمال محدودیت‌های ترافیکی از امروز در راههای استان خبر داد و گفت:منع عبور خودروهای سنگین و نیمه سنگین از ساعت12 امروز چهارشنبه تا نیمه شب و پنجشنبه و جمعه نیز از ساعت 6صبح تا 12شب در جاده هراز اعمال خواهد شد.
 
رئیس پلیس راه مازندران افزود: محور کندوان نیز از ساعت ۱۳روز جمعه اول آذر تا ساعت ۲بامداد شنبه ۲آذر از مرزن آباد بسمت کرج یک طرفه خواهد شد.

کارشناس هواشناسی مازندران نیز گفت: بارش باران در دشت و برف در ارتفاعات تا پایان هفته میهمان استان مازندران است.

فرجی با بیان اینکه امروز چهارشنبه ۲۹آبان بارش باران در سطح استان بویژه نواحی مرکزی و شرقی خواهیم داشت افزود: این بارندگی‌ها تا عصر از شدت بیشتری برخوردار و در ارتفاعات نیز بصورت برف است.

کارشناس هواشناسی مازندران گفت: فردا پنجشنبه آسمان استان ابری همراه با بارندگی، وزش باد و در ارتفاعات با بارش برف و مه آلود خواهد بود.

فرجی افزود: شهر‌های بابلسر با ۳۲سانتیمتر، آمل با ۱۸سانتیمتر و قراخیل با ۱۶سانتیمتر بیشترین میزان بارش‌ها را به خود اختصاص دادند.
وی با بیان اینکه تمام ارتفاعات استان هم اکنون برف گزارش شده افزود: میزان بارش برف در آلاشت تا کنون ۱۹سانتیمتر، کیاسر ۴، سیاه بیشه ۴، بلده ۲ و کجور یک و نیم سانتیمتر ثبت شده است.

کارشناس هواشناسی مازندران برای مرکز مازندران، ساری، برای امروز در گرمترین زمان ۱۱درجه سانتیگراد و در سردترین زمان ۷درجه سانتیگراد پیش بینی کرد.

فرجی گفت: دریای خزر تا یکشنبه مواج است و برای فعالیت‌های دریایی مناسب نیست.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه