اخبار داغ

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان:

ورود دستگاه قضایی به نظارت بر قیمت‌ها/ فرصت سوء استفاده به سودجویان داده نخواهد شد

ورود دستگاه قضایی به نظارت بر قیمت‌ها/ فرصت سوء استفاده به سودجویان داده نخواهد شد
صالحی گفت: با اتخاذ تدابیر لازم و ورود دستگاه قضایی به نظارت بر بازار، فرصت سوء استفاده به سودجویان و فشار اقتصادی به مردم داده نخواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛ علی صالحی، رئیس کل دادگستری استان هرمزگان گفت: با اتخاذ تدابیر لازم و ورود دستگاه قضایی به نظارت بر بازار، فرصت سوء استفاده به سودجویان و فشار اقتصادی به مردم داده نخواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

وی با اشاره به مطالبه رهبر معظم انقلاب اسلامی(مدظله العالی) و تأکید رییس قوه قضائیه بر لزوم نظارت مسئولان بر بازار و جلوگیری از افزایش بی رویه قیمت‌ها افزود: دستگاه قضایی استان با هماهنگی تعزیرات حکومتی و دیگر دستگاه‌های مسئول، رصد و کنترل بازار عرضه مایحتاج عمومی، کالا‌های اساسی و خدمات را در دستور کار ویژه خود قرار داده است.

,

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان گفت: با اتخاذ تمهیدات لازم و هماهنگی های به عمل آمده، گشت های ویژه بازرسی، تعزیرات حکومتی و دیگر متولیان نظارت بر بازار فعال شده اند و بر قیمت ها نظارت می کنند.

,

صالحی خاطرنشان کرد: شهروندان می توانند تخلفات را به مراجع مربوطه اطلاع دهند و به گزارش ها در سریع ترین زمان ممکن رسیدگی خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه