اخبار داغ

فرماندار تربت حیدریه:

اصناف و بازاریان به سهم خود به آرامش بازار کمک کنند

اصناف و بازاریان به سهم خود به آرامش بازار کمک کنند
معاون استاندار و فرماندار تربت حیدریه گفت: دولت بعنوان تسهیل کننده در کنار اصناف، حامی بازار و مصرف کننده است و انتظار داریم بازاریان به سهم خود و با خود مراقبتی به آرامش بازار کمک کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ علی رستمی فرماندار تربت حیدریه صبح امروز در نشست تخصصی با کمیسیون های نظارت و بازرسی اتحادیه های اصناف اظهار کرد: بازاریان همواره به جهت تصمیماتی که گرفته می شود و بدون اینکه نقشی در این تصمیم گیری های داشته باشند در همه میادین و بحرانها همراهی کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی با بیان اینکه دولت باید کمترین نقش را در دخالت بازار داشته باشد، افزود: اعتماد کافی به بازار داریم و همواره از نقش خود کنترلی بازار و مکانیزم های نظارتی برآن نیز حمایت کردیم و معتقدیم که دولت باید کمترین نقش را در بازار داشته باشد.

,

رستمی تصریح کرد: دولت بعنوان تسهیل کننده در کنار اصناف، حامی بازار و مصرف کننده است و انتظار داریم بازاریان به سهم خود و با خود مراقبتی به آرامش بازار کمک کنند.

,

فرماندار تربت حیدریه با بیان اینکه کنترل بازار با بگیر و ببند حل نمی شود، گفت: باید قواعد و اشکالات اصلی بازار در حوزه های مختلف رفع شود، لذا نباید با اقدامات غیر کارشناسی به تهیج  و هرج و مرج در بازار پرداخت و تا مادامی که سیستم های نظارتی خود اصناف و بازاریان فعال باشد این اتفاق نخواهد افتاد.

,

وی اضافه کرد: در حال حاضر در جنگ تمام عیار اقتصادی قرار گرفتیم و تمام گلوگاههایی که امکان تزریق منابع از ان وجود دارد را بسته اند و در این شرایط باید با اتحاد و وحدت رویه در کنار هم باشیم، کما اینکه این تجربه را در دوران دفاع مقدس داشتیم و کامیونداران و بازاریان و اصناف نیز در پشتیبانی از رزمندگان اسلام نقش بسزایی ایفا کردند.

,

فرماندار تربت حیدریه تاکید کرد: با قوانین و مقررات دوران آرامش نمی توان به جنگ اقتصادی با دشمن رفت، لذا باید قانونگذاری متناسب با زمان حاضر انجام بگیرد تا بتوانیم دشمن را از عرصه میدان سخت خارج کنیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه