اخبار داغ

آیت‌الله عابدینی در دیدار جمعی از مسئولان ارشد استان قزوین:

حل مشکلات معیشتی مردم دغدغه دائمی و روزمره مسئولان باشد/ کارگران بیشتر حمایت شوند/با هوشیاری مردم و نیروهای امنیتی فضای امنی در استان حاکم بود

حل مشکلات معیشتی مردم دغدغه دائمی و روزمره مسئولان باشد/ کارگران بیشتر حمایت شوند/با هوشیاری مردم و نیروهای امنیتی فضای امنی در استان حاکم بود
نماینده ولی فقیه در استان قزوین در دیدار جمعی از مسئولان ارشد استان گفت: حل مشکلات معیشتی مردم دغدغه دائمی و روزمره مسئولان باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  صبح قزوین؛ آیت‌الله عبدالکریم عابدینی صبح امروز  در دیدار جمعی از مسئولان ارشد استان قزوین با تأکید بر رفع موانع تولید و ایجاد اشتغال اظهار کرد: مسئولان در شرایط کنونی تلاش کنند مشکلات واحدهای تولیدی و کارخانه‌ها برطرف شود و اگر کارگری هم بیکار شد، مورد حمایت قرار گیرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح قزوین,

وی رونق تولید را یکی دیگر از رسالت‌های مسئولان عنوان کرد و یادآور شد: رهبر فرزانه انقلاب فرمودند ما در عرصه‌ی جنگ نظامی، سیاسی و امنیتی دشمن را عقب زدیم و باید در جنگ اقتصادی نیز همین رویه را در پیش بگیریم و این مهم باید در استان قزوین نیز با جدیت مورد توجه مسئولان قرار گیرد.

,

, ,

اما جمعه قزوین به موضوع خام فروشی منابع نفتی و معدنی هم اشاره کرد و با تأکید بر اینکه خام فروشی آفت جدی اقتصاد محسوب می‌شود، بیان کرد: بحث خام فروشی به صورت آزار دهنده‌ای همچنان ادامه دارد و مسئولان کشور باید با برنامه‌ریزی دقیق تلاش کنند تا ثروت کشور ارزان فروخته نشود.

,

نماینده ولی فقیه در استان قزوین در ادامه بر تقویت مبانی دینی و معرفتی تأکید کرد و گفت: نیروهای برخاسته از مساجد، هیئت‌ها و فرهنگ اربعین همان کسانی هستند که در چالش‌ها و مشکلات به فریاد مردم، کشور و نظام می‌آیند و این حوزه باید مورد حمایت بیشتری قرار گیرد.

,

, ,

وی تقویت فرهنگ انقلاب را با تبیین مبانی دینی و الهی انقلاب بسیار ضروری دانست و از مسئولان خواست تا این حوزه را نیز مورد توجه قرار دهند.

,

آیت‌الله عابدینی با تقدیر از نیروهای نظامی و امنیتی استان ضمن اشاره به جدایی صف مردم از اغتشاشگران، افزود: بحمدالله با همت شما عزیزان و هوشیاری مردم، استان قزوین از استان‌های امن بود و خوشبختانه در استان اتفاقی پیش نیامد.

,

, ,


امام جمعه قزوین تأکید کرد: همه باید تلاش کنیم تا وحدت و انسجام جامعه با جدیت حفظ شود و کشور به دوقطبی شدن کشیده نشود.

,
,

 انتهای پیام /

,

 

,

 

,

 

,

 

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه