اخبار داغ

نماینده ولی فقیه در استان همدان :

ایجاد اغتشاش نمی‌تواند منافع مردم را تامین کند

ایجاد اغتشاش نمی‌تواند منافع مردم را تامین کند
نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه ایجاد آشوب هیچگاه نمی‌تواند منافع مردم را تامین کند، گفت: مردم می‌فهمند که اینگونه اغتشاشات اقتصاد و معیشت را درست نمی‌کند بلکه امنیت کشور را نیز از بین می‌برد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ آیت الله حبیب الله شعبانی امروز در اجتماع بزرگ مردمی مردم همدان در دفاع از اقتدار و امنیت کشور با اشاره به آشوب‌های اخیر در کشور و نشان دادن استقامت ملت ایران برای همیشه تاریخ به جهانیان در طول چهل سال گذشته اظهار کرد: در بحث سهمیه‌بندی بنزین دولت نیازمند آسیب‌شناسی و کارشناسی دقیق در این زمینه توسط کارشناسان خبره اقتصادی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

وی  با بیان اینکه ضرورت سهمیه بندی بنزین توسط کارشناسان و مسوولان کشور از ماه‌ها پیش مورد بررسی قرار گرفته است، افزود: اجرا و ضرورت سهمیه‌بندی بنزین مورد تایید مسوولان و حمایت مقام معظم رهبری قرار گرفته است.

,

نماینده ولی فقیه در استان با تاکید بر اینکه نحوه اجرای سهمیه‌بندی بنزین باید طی مطالعات کارشناسان اجتماعی ابتدا اذهان عمومی جامعه را متقاعد می‌کرد، ادامه داد: اگر مردم ذهنیت این اقدام دولت را داشتند امروز این اغتشاشات و آشوب‌ها در کشور شکل نمی‌گرفت.

,

وی با بیان اینکه مردم با بصیرت ایران در طول چهل سال گذشته در برابر ارزش‌ها و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ایستاده اند بیان کرد: باید اغتشاشات پیش آمده در روزهای گذشته آسیب‌شناسی شود چراکه ایجاد تنش در جامعه نیازمند کار کارشناسی است.

,

, , ,

شعبانی با اشاره به اینکه دولتمردان باید مردم را در زمینه سهمیه‌بندی بنزین قانع کنند، اظهار کرد:  تنها نگرانی مردم از سهمیه‌بندی بنزین ایجاد تورم و گرانی در کالاهای اساسی است، چراکه ایجاد تورم در جامعه مورد اهمیت و توجه همه است.

,

وی با تاکید بر اینکه مشکل مردم همین افزایش قیمت در کالاهای اساسی است نه سهمیه‌بندی بنزین تصریح کرد: خواسته مقام معظم رهبری و مردم از مسوولان دولت این است که با نظارت مستمر بر بازار جلوی تورم و گرانی گرفته شود.

,

نماینده ولی فقیه در استان خطاب به مسوولان استان در نظارت قوی بر بازار کالاهای اساسی خاطرنشان کرد: قوه قضاییه باید در این زمینه برخورد جدی با گران‌فروشان را داشته باشد.

,

شعبانی اضافه کرد: بنده متولی نظارت بر بازار نیستم اما می‌توانم از مسوولان خواسته مردم را مطالبه کنم.

,

وی در خصوص اغتشاشات اخیر در کشور که میلیاردها تومان به اموال مردم آسیب زد بیان کرد: این اقدام نه تنها دردی از مردم را دوا نکرد بلکه این آسیب‌ها به اموال عمومی توانست موج نگرانی و ناامنی را در مردم ایجاد کند.

,

امام جمعه همدان با تاکید بر این مورد که آشوب هیچگاه منافع مردم را نمی‌تواند تامین کند، یادآور شد: ایجاد فضای متشنج و پرآشوب حتی می‌تواند منجر به  سرکوب مطالبه مردم در خصوص ایجاد تورم که حق آنهاست نیز می‌شود.

,

وی با تاکید بر اینکه حمایت رئیس جمهور آمریکا و اسرائیل از اغتشاشات اخیر در کشور نمی‌تواند دلسوزانه باشد گفت: آنها با تحریم‌های ظالمانه علیه مردم چگونه وانمود می‌کنند که دلشان برای مردم این کشور سوخته است.

,

شعبانی با اشاره به اقدامات آشوبگران در خصوص تخریب اموال عمومی مردم، سوزاندن قرآن و حمله به حوزه علمیه و مسجد نمی‌تواند کار مردم متدین ایران باشد افزود: این افراد سربازان آمریکا هستند که در داخل کشور به گفته خودشان در دو سال گذشته تربیت شده‌اند.

,

, ,

وی ضمن قدردانی از مردم هوشیار و بابصیرتی که از آشوبگران حمایت نکردند ادامه داد: مردم می‌فهمند که اینگونه اغتشاشات اقتصاد و معیشت را درست نمی‌کند بلکه امنیت کشور را از بین می‌برد.

,

امام جمعه همدان با بیان اینکه از نیروهای امنیتی و انتظامی خواستاریم که با اغتشاشگران برخورد جدی داشته باشد خاطرنشان کرد: انتظار داریم مسوولان نیز اگر وعده داده‌اند به وعده خود عمل کنند.

,

شعبانی خطاب به دشمنان کشور با بیان اینکه همه باید بدانند ایران کشور سوریه و لیبی نیست، اینجا کشور اهل بیت (ع) است، بیان کرد: اگر مشکلی در داخل کشور پیش بیاید باید در داخل حل شود ما نیاز به کمک دشمنی که  اقتصاد کشور را هدف قرار داده است، نیستیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه