اخبار داغ

راهپیمایی «حمایت از اقتدار و امنیت کشور» در سراسر استان مرکزی؛

خروش مردم دیار آفتاب علیه اغتشاشگران+تصاویر

خروش مردم دیار آفتاب علیه اغتشاشگران+تصاویر
مردم ولایتمدار استان مرکزی در حمایت از مواضع مقام معظم رهبری و محکوم کردن آشوب‌های روزهای اخیر اشرار در استان‌های مختلف، به خیابان‌ها آمدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛   به نقل از دیار آفتاب؛مردم ولایتمدار استان مرکزی در اقدامی انقلابی و خود جوش در حمایت از مواضع مقام معظم رهبری و محکوم کردن آشوب‌های روزهای اخیر اشرار در استان‌های مختلف، به خیابان‌ها آمدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار آفتاب,

اراک

, اراک, اراک,

مردم اراک در حمایت از مواضع مقام معظم رهبری و محکوم کردن آشوب‌های روزهای اخیر اشرار در استان‌های مختلف، به خیابان‌ها آمدند.

,

مردم ولایتمدار اراک صبح امروز در محکومیت حرکت فتنه‌گرانه اغتشاشگران در روزهای گذشته از میدان شهدا اراک به سمت مصلی بیت‌المقدس راهپیمایی کردند.

,

این راهپیمایی که از ساعت ۱۰ صبح امروز و با حضور باشکوه مردم ولایی و انقلابی اراک آغاز شد با شعارهایی نظیر «مرگ بر فتنه‌گر» «مرگ بر آشوبگر»، « مرگ بر آمریکا» و ... همراه بود.

,

, ,

, ,

, ,

, ,

راهپیمایان اراکی با اعلام پشتیبانی از ولایت‌فقیه و سران قوا، صف مردم معترض را از صف اغتشاشگران جدا دانستند و خواستار برخورد قاطع با آسیب‌زنندگان به اموال دولتی و عمومی شدند.

,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

آیت‌الله دری نجف‌آبادی:
واردکردن خسارت به اموال عمومی خیانت و جنایت است/ روی امنیت با هیچ احدی معامله نخواهیم کرد/ مدیریت قیمت ها انتظار مردم از دولت

, آیت‌الله دری نجف‌آبادی:,
, واردکردن خسارت به اموال عمومی خیانت و جنایت است/ روی امنیت با هیچ احدی معامله نخواهیم کرد/ مدیریت قیمت ها انتظار مردم از دولت, واردکردن خسارت به اموال عمومی خیانت و جنایت است/ روی امنیت با هیچ احدی معامله نخواهیم کرد/ مدیریت قیمت ها انتظار مردم از دولت,

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی گفت: با اشاره به خسارت‌های آشوب‌های اخیر اظهار کرد: واردکردن این خسارت‌ها خیانت و جنایت است، اعتراض نیست.

آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی و امام‌جمعه اراک امروز در تجمع مردم اراک با عنوان میثاق با ولایت در سایه اقتدار و امنیت گفت: این تجمع برای است که به عناصر مخل نظم و امنیت در کشور، منطقه و جهان نشان دهیم که پای آرمان‌های امام و رهبری و شهدا و امنیت و عزت باقدرت ایستاده‌ایم.

دری نجف‌آبادی افزود: این راهپیمایی خودجوش در سراسر کشور برای این است که به عناصر فریب‌خورده و شیادان و لیدرهای مزدور آمریکا، رژیم صهیونیستی و آل سعود نشان دهیم با همه وجود پای امنیت و منافع ملی ایستاده‌ایم.

وی با تأکید بر اینکه بر روی امنیت با هیچ احدی معامله نخواهیم کرد ادامه داد: در حادثه اخیر که به بهانه گرانی بنزین که البته می‌توانست راه‌کارهای حکیمانه تری داشته باشد؛ علیرغم اعتراضات موجود حتی از سوی مسئولین اما به فتنه کشیده شد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با بیان اینکه حرف گرانی و بنزین حرف ما نیز هست عنوان کرد: بیان این حرف این نیست که کشور را به آشوب بکشیم و مراکز مردمی و اموال عمومی را آتش بزنیم. این حرکت ها ربطی به اعتراض ندارد.

وی با اشاره به خسارت‌های آشوب های اخیر اظهار کرد: وارد کردن این خسارت ها خیانت و جنایت است، اعتراض نیست.این حرکت ها ضد علاج است و حق نداریم در شرایطی که کشور با مشکل رو به روست به اموال عمومی آسیب بزنند و غارت کنند.

دری نجف آبادی پایه و اساس اتفاقات اخیر را امنیتی دانست و بیان کرد: برایان هوک به عنوان مسئول میز اقتصادی جمهوری اسلامی در آمریکا نیز تأکید کرده است که علاوه بر فشار سیاسی، اقتصادی و نظامی در ایران باید آشوب کنیم. در این شرایط بین آنها درگیری است که ایجاد این شرایط کار چه کسی بوده است و نماینده پهلوی ملعون می‌گوید سه سال برای این ماجرا برنامه‌ریزی کردیم.

وی با تأکید بر هوشیاری و نجابت مردم تصریح کرد: در این مسئله مردم ما فریب این شیادان را نخوردند. مردم از آرمان‌های خمینی کبیر دفاع می‌کنند.

امام‌جمعه اراک یکی از شرایط عزت یک ملت را داشتن رهبر شایسته عنوان کرد و افزود: وقتی خدا بخواهد به ملتی عزت ببخشد و آن را عزیز کند رهبری زمان‌شناس، شجاع، بیدار و حادثه شناس نصیبش می‌کند.

وی مسائل اخیر را برآمده از پشت پرده‌های بیش از یک‌شب دانست و عنوان کرد: این مسائل بر پایه لایه‌های امنیتی است و نیاز به کار ویژه دارد. آشوب گران عقده‌های ملی و دینی داشتند دو سابقه و پرونده آنها مشهود است.

دری نجف‌آبادی به نقش آمریکا، رژیم صهیونیستی و آل سعود در اغتشاشات اخیر اشاره کرد و ادامه داد: آل سعودهایی که ۸۰۰ میلیارد دلار بمب بر سر مردم مظلوم یمن ریختند مطمئناً در قبال جمهوری اسلامی کوتاه نمی‌آیند. اگر نگاهی به صحبت‌های یکی دو هفته قبل طیب اردوغان داشته باشیم می‌بینیم که او نیز انتقال آشوب از عراق به ایران را پیش‌بینی کرده بود.و گفته بود که دشمنان به دنبال ضربه زدن به وحدت اسلام‌اند.

وی با اشاره به قدرت اسلام در منطقه تاکید کرد: این قدرت خار چشم ترامپ و نتانیاهو است. یک سال در اعتراضات فرانسه ده ها نفر کشته و دستگیر می شوند اما صدایی در نمی آید ولی این مدعیان حقوق بشر جمهوری اسلامی را ضد حقوق بشر می نامند. اما جنایت های آنها در حق مردم منطقه ضد حقوق بشر نیست.

دری نجف آبادی با اشاره به صحبت های رهبر انقلاب در جمع تولید کنندگان گفت: دشمنان در جبهه نظامی ضربه خوردند و در جبهه امنیتی که مسائل اخیر هم امنیتی بود، شکست خوردند و در جبهه اقتصادی هم شکست خواهند خورد.

وی به مشکلات اقتصادی مردم پرداخت و اقتصاد را حق مردم دانست و عنوان کرد: دولت باید برای اقتصاد برنامه داشته باشد. مسائل اقتصادی مشکل جدی جامعه است که باید برای آن برنامه ریزی و با همت بلند اقدام کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان اظهار کرد: تولید و کسب و کار به عنوان عبادت است و نقدینگی باید در مسیر تولید به کار گرفته شود. مانع تراشی در مسیر تولید و واردات محصولات غیر ضرور خیانت است.

وی با اشاره به اینکه تورم با تولید مهار می شود بیان کرد: پیشرفت نیز محصول تولید است و باید تولید را بیشتر کنیم و مصرف را کمتر کنیم.

دری نجف آبادی بیان کرد: روزانه ۹۷ میلیون لیتر بنزین مصرف می کنیم که در روزهای خاص به ۱۲۹ میلیون نیز رسیده است که این مسئله ظلم به همه است. اگر ۲۰ درصد صرفه جویی کنیم می توانیم ۵۰۰ میلیون دلار با صادرات بنزین در آمد داشته باشیم.

وی خاطرنشان کرد: خودرو سازی و مسیر ریلی و حمل و نقل عمومی باید اصلاح شود. و به طبقات پایین نیز توجه گردد. قیمت ها نیز مدیریت گردد که اینها انتظاراتی است که از دولت داریم.

 

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

کمیجان

, کمیجان, کمیجان,

راهپیمایی «حمایت از اقتدار و امنیت کشور» در کمیجان

,

مردم ولایت مدار کمیجان، در اقدامی خودجوش حمایت خود از ولایت و حافظان امنیت و اقتدار کشور را نشان دادند.

,

, ,

 

,

, ,

, ,

 

,

 

,

آشتیان

, آشتیان, آشتیان,

برگزاری راهپیمایی «حمایت از اقتدار و امنیت کشور» در آشتیان

,

, ,

 

,

ساوه

, ساوه, ساوه,

راهپیمایی «حمایت از اقتدار و امنیت کشور» در ساوه

,

مردم شهرستان ساوه هم گام با مردم سایر شهر های استان مرکزی، در اقدامی خودجوش حمایت خود از ولایت و حافظان امنیت و اقتدار کشور را نشان دادند.

,

, ,

 

,

, ,

انتهای پیام/

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه