اخبار داغ

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام مطرح کرد؛

دشمن به دنبال تفرقه، تشتت و اختلاف افکنی/ مردم مراقب دو قطبی شدن جامعه باشند

دشمن به دنبال تفرقه، تشتت و اختلاف افکنی/ مردم مراقب دو قطبی شدن جامعه باشند
فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام گفت: دشمن به دنبال ایجاد تفرقه، تشتت، اختلاف افکنی و ایجاد حاکمیت دو قطبی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از ایلام بیدار، سردار "جمال شاکرمی"، فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام صبح امروز؛ 29 آبانماه در مراسم راهپیمایی مردم ایلام در محکومیت اقدامات اغتشاشگران و حمایت از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اظهار داشت: مردم همواره در آوردگاه‌های حساس انقلاب حضوری پرشور و خودجوش داشته‌اند و در حوادث اخیر نیز بار دیگر آنها مسیر خود را از آشوبگران جدا کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ایلام بیدار,

وی افزود: در جریان‌های اغتشاشات اخیر مردم و دستگاه‌های امنیتی با هوشیاری و درایت باعث خاموشی فتنه‌ها و بر هم زدن خواب شوم دشمن علیه ایران اسلامی شدند و بار دیگر با حضور در صحنه انقلاب محور شرارت آمریکا را به ذلت و خواری کشاندند.

,

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) ایلام با بیان اینکه آمریکا و همپیمانانش در رفتار و گفتار دارای تضاد و تفرقه هستند، تاکید کرد: آنها شعار حقوق بشر می‌زنند، اما مردم عادی و بیگناه را به خاک و خون می‌کشند و ایران را از حق داشتن انرژی صلح‌آمیز هسته‌ای محروم می‌کنند.

,

سردار شاکرمی اضافه کرد: آمریکا در نقاط مختلف دنیا گروهک‌های تروریستی را ساماندهی می‌کند تا در کشورهای آزادیخواه و استقلال‌طلب از جمله ایران و کشورهای جبهه‌ مقاومت ایجاد آشوب و فتنه کند و در جریان آشوب‌های اخیر ایران نیز هدایت‌گر مزدوران اغتشاش‌گر بود که با هوشیاری مردم و دستگاه‌های امنیتی با ناکامی مواجه شدند.

,

وی گفت: دشمنان وقتی نتواستند در جنگ‌های نیابتی صدای اسلام و انقلاب را در منطقه خاموش کنند به دنبال نفوذ با هدف ایجاد تفرقه در بین مردم و مسئولان کشورهای جبهه مقاومت از جمله ایران بودند اما بصیرت و آگاهی مردم و مسئولان، گوش به فرمان رهبری دشمن را در رسیدن به اهداف و مقاصدشان ناامید کردند.

,

شاکرمی یادآور شد: ایران از همان زمان شکل‌گیری انقلاب تاکنون با تکیه به ظرفیت‌ها و منابع داخلی موجب یاس و سرخوردگی دشمنان و جبهه استکبار شده است و عدم نگاه ایران اسلامی به خارج موجب خشم و عصبانیت آمریکا و همپیمانانش شده است.

,

وی تاکید کرد: حمایت همیشگی مردم از انقلاب باعث سربلندی ایران اسلامی و سرخوردگی دشمنان در جهان شده است و در این میان مردم استان ایلام نیز همواره از پیشتازان حضور در صحنه‌های حساس انقلاب بوده‌اند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه