اخبار داغ

رئیس سازمان بسیج اصناف استان کرمان:

اعلام آمادگی بسیج اصناف استان برای نظارت بر بازار و کنترل قیمت ها/ دولت باید در جهت عمل به وعده های خود گام بردارد

اعلام آمادگی بسیج اصناف استان برای نظارت بر بازار و کنترل قیمت ها/ دولت باید در جهت عمل به وعده های خود گام بردارد
رئیس سازمان بسیج اصناف گفت: سازمان بسیج اصناف و تیم اقتصادی استان کرمان با استفاده از تمام ظرفیت های خود همانند گذشته آمادگی همکاری لازم با مجموعه های دولتی و بخش خصوصی جهت نظارت بر بازار و کنترل قیمت ها را دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدرضا رهرو در گفت و گو گو با خبرنگار راه آرمان؛ اظهار کرد: مردم ایران که همیشه در وقایع گوناگون بصیرت خود را نشان دادند این بار نیز با صبر و حوصله این وضعیت را به خوبی پشت سر می گذارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

رئیس بسیج اصناف تصریح کرد: با توجه به شرایط  کنونی جامعه از دولت انتظار می رود تا با تدابیر، پیگیری و عمل به وعده های در خور شأن مردم ایران و تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری مشکلات جامعه را رفع نماید.

,

رهرو ادامه داد: سهمیه بندی بنزین و افزایش نرخ آن نباید باعث افزایش قیمت کالاها شود لذا دستگاه های دولتی باید در سال رونق تولید به نحوی برنامه ریزی کنند که گرانی بنزین و آثار مرتبط با آن بر روی کارگاه ها و واحدهای تولیدی اثر منفی نگذارد.

,

وی بیان کرد: سازمان بسیج اصناف و تیم اقتصادی استان کرمان با استفاده از تمام ظرفیت های خود همانند گذشته آمادگی همکاری لازم با مجموعه های دولتی و بخش خصوصی جهت نظارت بر بازار و کنترل قیمت ها را دارد و پیگیر اجرا و عملیاتی کردن وعده های دولت است.

,

رئیس سازمان بسیج اصناف تاکید کرد: اصناف و بازاریان متدین و انقلابی استان کرمان اجازه نمی دهند تعدادی محدودی افراد سودجو از اوضاع پیش آمده به نفع خود سوءاستفاده کنند و ثبات آرامش نسبی حاکم بر بازار را به هم بزنند.

,

رهرو در پایان مطرح کرد: ریاست اتاق اصناف کرمان افزایش قیمت کالا و خدمات را به بهانه افزایش قیمت بنزین ممنوع اعلام کرده است و بسیج اصناف نیز در این زمینه نظارت جدی را در دستور کار قرار داده است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه