اخبار داغ

صبح امروز انجام گرفت؛

قیام مردم ایلام بر علیه آشوب گران + تصاویر

قیام مردم ایلام بر علیه آشوب گران + تصاویر
مردم ایلام در حضوری تماشایی در میدان اصلی شهر ایلام، خواستار مجازات اغتشاشگران و برهم زنندگان امنیت در کشور شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از ایلام بیدار،  مردم ولایتمدار و انقلابی ایلام صبح امروز؛29 آبان ماه با وجود برودت و سردی بیش از هوا خود را به میدان اصلی شهر رساندند تا همگام و هم نفس با دیگر مردم انقلابی کشور ضمن حمایت از ولایت فقیه و آرمان‌های والای انقلاب اسلامی، صف خود از اغتشاشگران را جدا کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ایلام بیدار, ایلام بیدار,

مردم دیار ایلام در این حضور با شکوه ضمن قدردانی از نیروهای امنیت، انتظامی و دفاعی برای تامین امنیت و بازگرداندن آرامش به کشور، خواهان مجازات اغتشاشگران شدند.

,

تظاهرات کنندگان همدانی با سردادن شعارهایی مبنی بر حمایت از قوه قضائیه برخورد قاطع این دستگاه با مفسدان اقتصادی و اخلال گران در بازار را از جمله مطالبات خود برشمردند.

,

مردم ایلام با تاکید براینکه اعتراض به شرایط کنونی اقتصادی و معیشتی حق مسلم مردم است، اظهارات و اقدامات مداخله جویانه امریکا و کشورهای اروپایی درباره اتفاقات رخ داده در کشور را رفتاری خصمانه علیه ملت ایران توصیف کردند.

,

مردمان پایتخت خادمان اربعین حسینی با سردادن شعارهایی مانند "این همه لشگر آمده به عشق رهبر آمده"، ارتباط با آمریکا و رژیم غاصب اسراییل را خط قرمز مردم و نظام اسلامی بر شمردند.

,

راهپیمایان با در دست داشتن پلاکاردهایی با مضمون "تنها راه نجات کشور اطاعت از رهبری"، " ملت ما بیدار است از فتنه گر بیزرا است" از دولت خواستند با نظارت دقیق و مستمر مانع از گرانی و تورم مضاعف در بازار شود.

,

در پایان این مراسم نیز راهپیمایان پرچم کشورهای امریکا و انگلیس را به آتش کشیدند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه