اخبار داغ

یک مقام مسئول خبر داد؛

لغو پروانه کسب یک دفتر آژانس به دلیل افزایش نرخ کرایه/ راه‌اندازی گشت مشترک بازرگانی و تعزیرات حکومتی در خراسان جنوبی

لغو پروانه کسب یک دفتر آژانس به دلیل افزایش نرخ کرایه/ راه‌اندازی گشت مشترک بازرگانی و تعزیرات حکومتی در خراسان جنوبی
غلامپور، رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بیرجند با اشاره به این‌که بیشترین تخلفات افزایش نرخ کرایه در آژانس‌ها بوده است، گفت: روز گذشته پروانه کسب یک دفتر آژانس به دلیل افزایش نرخ کرایه، لغو شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ یدالله غلامپور رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بیرجند در گفت‌وگو با خاورستان، اظهار کرد: هیچ‌گونه برنامه‌ای برای افزایش قیمت کرایه در ناوگان حمل و نقل نداریم و افزایش نرخ کرایه طبق سیاست‌گذاری‌های کشوری انجام می‌شود و تا کنون هیچ ابلاغیه‌ای از سوی وزارت کشور در این خصوص به ما ابلاغ نشده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یدالله غلامپور رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بیرجند در گفت‌وگو با,  خاورستان،,  , خاورستان،, خاورستان،,  اظهار کرد: هیچ‌گونه برنامه‌ای برای افزایش قیمت کرایه در ناوگان حمل و نقل نداریم و افزایش نرخ کرایه طبق سیاست‌گذاری‌های کشوری انجام می‌شود و تا کنون هیچ ابلاغیه‌ای از سوی وزارت کشور در این خصوص به ما ابلاغ نشده است.,
وی با اشاره به این‌که اگر قیمت کرایه توسط رانندگان افزایش یابد، تخلف است، افزود: از امروز تیم گشت مشترک این سازمان همراه با بازرگانی و تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی راه‌اندازی شده است و به طور جدی با تخلفات برخورد خواهد شد.
,
 
,
رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بیرجند گفت: اگر همشهریان شاهد هر گونه افزایش نرخ کرایه‌ در سطح شهر بیرجند بودند با دو شماره تماس 32338034 و 32338035 تماس گرفته و اطلاع دهند که توسط بازرسان ما پیگیری شود.
,
 
,
غلامپور خاطرنشان کرد: تاکنون در بازرسی‌هایی که داشتیم و یا گزارشاتی که از سوی مردم شده است بیشترین تخلفات در آژانس‌ها بوده و از تاکسی‌ها افزایش کرایه گزارش نشده است.
,
 
,
وی افزود: روز گذشته پروانه کسب یک دفتر آژانس که افزایش قیمت کرایه داشت، لغو شد. 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه