اخبار داغ

راهپیمایی مردمی علیه اغتشاشگران در شهرستان ساری

راهپیمایی مردمی علیه اغتشاشگران در شهرستان ساری
راهپیمایی مردمی علیه اغتشاشگران در شهرستان ساری در حمایت از مواضع مقام معظم رهبری و محکوم کردن آشوب‌های روزهای اخیر برگزار می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به گزارش بلاغ، پس از تجمع روزهای مردم شهرهای کشور در حمایت از مواضع مقام معظم رهبری و محکوم کردن آشوب‌های روزهای اخیر اشرار در استان‌های مختلف، مردم ولایت‌مدار ساری راهپیمایی خودجوش برگزار می‌کنند.

مردم ولایتمدار ساری یکشنبه هفته آینده در محکومیت حرکت فتنه‌گرانه اغتشاشگران در روزهای گذشته از 9 صبح از ساعت میدان شهید قاسمی به سمت امامزاده یحیی(ع) راهپیمایی می‌کنند.

مردم ولایتمدار شهرستان ساری با شرکت در راهپیمایی مردمی لبیک به رهبر معظم انقلاب و تجدید میثاق با آرمان های انقلاب ، اقدامات چند روز اخیر اغتشاشگران را در سراسر کشور با صدور بیانیه‌ای محکوم می‌کنند.

مردم ما آرامش و امنیت را دوست دارند ضمن اینکه مطالبات خود را تقاضا می‌کنند اما با آشوبگر و اغتشاشگر و افراد نفوذی مبارزه می‌کنند.

وفاداری و رشادت مردم برای همیشه در تاریخ انقلاب اسلامی ثبت و ضبط‌ شده است، مردم پشتیبانی خود را از نظام و رهبری ثابت کرده و در شرایط گوناگون و در مقاطع مختلف و در طول حیات پربرکت انقلاب اسلامی از نظام دفاع کرده‌اند.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه