اخبار داغ

گزارشی از الکترونیکی شدن قبوض گاز؛

بی برنامگی شرکت گاز برای مشترکان بی سواد/ صدور قبوض گاز به شیوه الکترونیکی برای برخی مشکل آفرین است

بی برنامگی شرکت گاز برای مشترکان بی سواد/ صدور قبوض گاز به شیوه الکترونیکی برای برخی مشکل آفرین است
صدور قبوض گاز به شیوه الکترونیکی برای برخی مشترکین بیسواد مشکل آفرین است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ شرکت ملی گاز استان همدان همزمان با سراسر کشور با هدف کاهش هزینه‌های صدور و ارسال قبوض کاغذی گاز اقدام به صادر کردن قبوض الکترونیکی در ماه‌های آینده کرده است به طوری که مشترکین شرکت گاز استان همدان از این پس با توجه به طرح حذف قبوض کاغذی صورتحساب باید گازبهای خود را با روش ارسال پیامک عدد یک، ستاره و سپس شماره اشتراک به شماره 1000194 و یا از طریق ثبت‌نام در سایت شرکت گاز استان همدان به نشانی www.nigc-hm . ir برای پرداخت الکترونیکی قبوض گاز از این به بعد ارسال کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

اما مشکل پیش آمده در این زمینه بیسوادی و ناآگاهی 10 درصدی همشهریانی است که نمی توانند قبوض گاز را به صورت الکترونیکی بپردازند.

,

برای کسب اطلاع از این طرح و مشکل پیش آمده برای این شهروندان عبدالله فتحیان، مدیرعامل شرکت گاز استان همدان در گفت‌وگو با خبرنگار عصرهمدان در خصوص نحوه اجرای این طرح گفت: در حال حاضر تا پایان آذرماه در حال گردآوری اطلاعات مشترکین شرکت گاز هستیم.

,

وی افزود: پس از گردآوری اطلاعات مشترکین، از طریق شماره تلفن همراه مشتریان، قبوض الکترونیکی برای پرداخت گاز بهای مصرفی هر خانوار صادر می‌شود.

,

مدیر عامل شرکت گاز استان همدان خاطرنشان کرد: از ادارات برق و دیگر ارگان‌هایی که در زمینه حذف قبوض کاغذی تجربه کافی دارند، اطلاعات کافی برای تسریع در روند حذف قبوض کاغذی أخذ شده است.

,

فتحیان در خصوص حذف قبوض کاغذی برای مشترکینی که بی‌سواد یا بی‌اطلاع از این طرح هستند و آگاهی چندانی در این زمینه ندارند نیز اظهار کرد: شرکت گاز استان برای 10 درصد مشترکی که اینگونه مشکل را دارند برنامه ریزی لازم را انجام می‌دهد تا مشکل را به گونه‌ای دیگر حل کند.

,

در پایان امیدواریم در روزها و ماه های آینده شرکت گاز استان همدان نسبت به مشکل پیش آمده برای افرادی که سواد کافی برای پرداخت گاز بهای مصرفی به صورت الکترونیکی ندارند اقدام و برنامه ریزی لازم را انجام دهد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه