اخبار داغ

استاندار قزوین:

رمز پیروزی ایران اسلامی، اتحاد و وحدت است/ نباید بستر نفوذ دشمن را فراهم کرد

رمز پیروزی ایران اسلامی، اتحاد و وحدت است/ نباید بستر نفوذ دشمن را فراهم کرد
جمالی پور گفت: راز و رمز پیروزی مملکت اتحاد و وحدت است؛ دشمنان ما همیشه منتظرند تا از اختلافات درون نظام استفاده ببرند و آسیب تولید کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ هدایت الله جمالی پور در گفت‌وگو با صبح قزوین، اظهار کرد: اغتشاشات اخیر خساراتی را به کشور وارد کرد و این نشان می‌دهد که هر کجا ما متحد نباشیم، آسیب می‌بینیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح قزوین,

وی افزود: راز و رمز پیروزی مملکت اتحاد و وحدت است؛ از مقام معظم رهبری تشکر می‌کنیم به خاطر اینکه در روزی که درس خارج از فقه داشتند نیز حمایت بسیار ارزشمندی از تصمیم سران سه قوه انجام دادند.

,

استاندار قزوین گفت: اگر این حمایت نبود شاید اکنون شرایط کشور طور دیگری بود؛ ما همه دیدیم که دعواهایی داشت شکل می‌گرفت که این دعواها فرصت برای دشمن بود.

,

این مقام مسئول ابراز کرد: دشمنان ما همیشه منتظرند تا از اختلافات درون نظام استفاده ببرند و آسیب تولید کنند؛ اگر تاریخ کشور را ارزیابی کنیم می‌بینیم که همه این آسیب‌ها از اختلافات در درون نظام شکل گرفته است.

,

نماینده عالی دولت در قزوین تصریح کرد: لذا این درسی برای همه ما و مسئولین است که برای عبور از سختی‌ها برای رسیدن به اهداف متعالی و حفظ انقلاب باید وحدت داشته باشیم.

,

وی عنوان کرد: یکی از دغدغه‌های امام راحل ایجاد وحدت بود و تاکید مقام معظم رهبری هم بر حفظ وحدت است؛ لذا در حین اینکه می‌توانیم نظرات کارشناسی متفاوتی داشته باشیم باید متحد باشیم.

,

جمالی پور بیان کرد: نظرات کارشناسی مخالف داشتن متفاوت از این است که بخواهیم یکدیگر را تخریب کنیم‌؛ قطعا نیازمند نقد عالمانه هستیم که با فرصت درست کردن برای دشمن خیلی تفاوت دارد.

,

آدمهایی هستند که با کلیت کشور عناد دارند

, آدمهایی هستند که با کلیت کشور عناد دارند,

استاندار قزوین گفت: این مسیر تجربه بزرگی برای جمهوری اسلامی است، تجربه‌ای که باید چراغ راه همه ما قرار گیرد و بتوانیم در آینده با استفاده از این تجربیات مسیر بهتری را برای کشور ترسیم کنیم.

,

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: دولت‌ها می‌آیند و می‌روند پس چه ضرورتی دارد که باهم دعوا بکنیم و علیه هم حرف بزنیم و برای دشمن فرصت ایجاد کنیم تا با نفوذ از این روزنه‌ها به کشور آسیب بزند.

,

وی ادامه داد: در این مدت اراذل و اوباش شرایط را به وجود آوردند که خسارات زیادی بر کشور وارد شد و تعداد انسان‌های بی‌گناه جان و مال خود را از دست دادند.

,

جمالی پور بیان کرد: امیدوارم بتوانیم با شرایط پیش رو با درک درست از شرایط کشور و دشمنان تصمیم بگیریم چراکه دشمنان برای ضربه به ایران باهم متحد شده‌اند.

,

استاندار قزوین در پایان گفت: آدمهایی هستند که با کلیت کشور عناد دارند و با سوءاستفاده از شرایط جامعه را به آشوب و چالش می‌کشند لذا مهمترین کلیدواژه حفظ وحدت است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه