اخبار داغ

معاون هماهنگ کننده سپاه صاحب الأمر(عج) قزوین اعلام کرد

برگزاری ۵۲۷ برنامه در هفته بسیج/ تجمع بزرگ مردم قزوین برگزار می‌شود

برگزاری ۵۲۷ برنامه در هفته بسیج/ تجمع بزرگ مردم قزوین برگزار می‌شود
معاون هماهنگ کننده سپاه صاحب الأمر(عج) قزوین با اشاره به برگزاری تجمع بزرگ مردم قزوین در هفته پیش رو، گفت: امسال بیش از ۵۲۷ برنامه رسمی و محوری برای هفته بسیج درنظر گرفته شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح قزوین؛ ابوالفضل طاهر خانی ظهر امروز(چهارشنبه) در نشست خبری که به مناسبت چهلمین سالروز تشکیل بسیج مستضعفین در سالن جلسات سپاه برگزار شد، اظهار کرد: شعار امسال هفته بسبج، بسبج چهل سال خدمت، ایثار و شهادت است و شروع هفته بسیج با تجدید میثاق با خون شهدا و عطر افشانی مزار شهدا همراه خواهد بود. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح قزوین,

وی ادامه داد: بسیج به معنای مزرعه بدون مرز است و تمام آحاد مردم به نوعی بسبجی هستند و این واحد را در جهت گیری‌های سیاسی چپ و راست وارد نمی‌کنیم.

,

معاون هماهنگ کننده سپاه صاحب الأمر(عج) قزوین ابراز کرد: هر جا که بسیج احساس کند مانعی برای انقلاب ایجاد شده با هر نوع سلیقه، گرایش و ابزاری ورود پیدا می‌کند، در گذشته و دفاع مقدس نیز که حتی یک وجب از خاک تسلیم دشمن نشد و این برآمده از وجود فرهنگ بسیجی بود.

,

وی افزود: در قائله پس از جنگ در مباحث اقتصادی، سازندگی و فرهنگی، در توطئه‌های دشمنان در برهه‌های مختلف نیز بسیج ورود پیدا کرد که فتنه 88 و 96 از جمله آن‌ها بود که حضور پررنگ بسیج کار را تمام کرد چرا که برگرفته از آحاد مردم است.

,

این مقام مسئول عنوان کرد: در اتفاقات اخیر که به بهانه افزایش قیمت بنزین رقم خورد نیز حضور بسیج نمایان بود، در واقع بسیج در مواقع مختلف یار و یاور نظام و مردم است.

,

وی ادامه داد: در زلزله کرمانشاه و سیل ابتدای سال جاری نیز بسیج حضور داشت و 420 واحد مسکونی را تعمیر و 28 واحد را احداث کرد که طی روزهای آینده شاهد افتتاح آن‌ها خواهیم بود.

,

طاهر خانی گفت: امسال بیش از 527 برنامه رسمی و محوری برای هفته بسیج درنظر گرفته شده که دیدا با خانواده شهدا و نماینده ولی فقیه و ائمه جمعه در استان، برنامه‌های مختلف رادیویی و تلویزیونی جهت ارائه گزارش و عملکرد یک سال گذشته بسیج در گفت‌وگوی ویژه خبری، یادواره شهدا و تجرای گروه‌های تئاتر و سرود از جمله این برنامه‌ها هستند.

,

وی افزود: برگزاری مجمع فرماندهان برتر دانش آموزی، نمایشگاه محصولات اقتصاد مقاومتی، چهل نشیت با محوریت بسیج و گام دوم انقلاب، ارائه خدمات ویژه از جمله مشاوره حقوقی رایگان، برگزاری ایستگاه سلامت،مسابقات ورزشی و هنری، اردوهای جهادی، همایش‌های مختلف تبیبنی درباره گام دوم انقلاب و همایش ده هزار نفره شکوه مقاومت و پایداری از دیگر برنامه‌های هفته بسیج است.

,

معاون هماهنگ کننده سپاه صاحب الأمر(عج) قزوین بیان کرد: بسیج مقاومت، ایثار و شهادت؛ بسیج علم و فناوری، سبک زندگی اسلامی و ایرانی، فرهنگ و بصیرت؛ دفاع و امنیت و اقتصاد مقاونتی و جهاد خدمت رسانی عناوین روزهای هفته بسیج هستند.

,

وی ادامه داد: در تجمع 10 هزار نفری اقشار مختلف حضور داشته و نمایش اقتدار است که در هر شهرستان به‌صورت جداگانه برگزار می‌شود.

,

این مقام مسئول درباره پروژه‌های عمرانی اذعان کرد: در قرارگاه پیشرفت و آبادانی در دورترین و صعب‌العبورترین مناطق استان با اولویت آبرسانی و فعالیت‌های فرهنگی خضور دارند و بیش از چهل پروژه عمرانی به بهره برداری می‌رسد.

,

وی افزود: سازماندهی مجموعه بسیج که باید ارتش 20 میلیونی را تشکیل داد امروز سازماندهی براساس گردان‌های مختلف حضور داشته و فعالیت انجام می‌دهند.

,

طاهر خانی بیان کرد: در ایستگاه سلامت کنترل قند و فشار هون و ویزیت رایگان و تخفیف 50 درصدی دندان پزشکی در درمانگاه‌های پاک روان و امام خمینی(ره) انجام می‌شود.

,

وی افزود: یکی از برنامه‌ها جهت آمادگی رزمایش‌های الی بیت المقدس است که آغاز شده و به خاطر آمادگی بسبجیان برای مقابله سخت افزاری نرم افزاری است که گردان‌های سایبری نیز فعالیت خواهند داشت.

,

معاون هماهنگ کننده سپاه صاحب الأمر(عج) قزوین ابراز کرد: باتوجه به اقدام اخیر که باعث خرابکاری فراوان در استان‌ها و سوء استفاده شد و از یک طرف نیز مطالبه گری به‌جا حق مردم است اما افراد سوءاستفاده گر فتنه‌ای را ایجاد کردند.

,

وی ادامه داد: در جلسه خارج فقه رهبر معظم انقلاب نیز به این موضوع پرداخته و سخنانی را ایراد کردند.

,

تجمع بزرگ مردم قزوین در دوم آذر ماه 

, تجمع بزرگ مردم قزوین در دوم آذر ماه ,

این مقام مسئول اذعان کرد: شنبه دوم آذر ماه ساعت 9/5 صبح راهمپیمایی با شعار امنیت و وحدت ملی در استان برگزار می‌شود و امیدواریم شاهد حماسه بزرگی در استان باشیم که در میدان میرعماد به سمت سبزه میدان و خیابان شهدا خواهد بود.

,

وی در پایان افزود: اصل نظام و امنیت برای ما دارای اهمیت است و با حضور چند ده هزار نفری این امر را رقم هواهیم زد و مسئولین امر نیز باید پیگیر مسائل و مشکلات مردم باشند و برای برگزاری تجمع صبح امروز با ارگان‌های مختلف جلسه‌ای برگزا شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه