اخبار داغ

با حضور مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی؛

سالن ورزشی خیرساز در تربت حیدریه به بهره‌برداری رسید

سالن ورزشی خیرساز در تربت حیدریه به بهره‌برداری رسید
سال ورزشی سرپوشیده و خیر ساز بابک مروج تربتی ظهر امروز با حضور جمعی از خیرین و مسئولان محلی و استانی در محل پارک جنگلی پیشکوه تربت حیدریه به بهره‌برداری رسید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خبرنگار صبح توس؛ مدیر آموزش و پرورش تربت حیدریه در آیین افتتاح این سالن ورزشی اظهار کرد: این سالن توسط مهدی مروج تربتی ساخته شده و یکی از هشت طرح بزرگ ورزشی در استان است که 2 باب آن در تربت حیدریه بنا شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

محمد رضا قرایی تصریح کرد: این سالن ورزشی در زمینی به مساحت هزار و ۷۰۰ مترمربع بنا شده و برای ساخت آن نزدیک به ۵۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

,

وی افزود: این سالن ورزشی نیز مانند دیگر سالن های ورزشی مطابق با استانداردهای بین المللی ورزشی بنا شد و مسوولان تربیت بدنی تربت حیدریه می توانند از این پس میزبان مسابقات داخل سالن کشوری نیز باشند.

,

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی نیز با بیان اینکه یکی از شاخصه های توسعه در جوامع کنونی، وضعیت سلامت و بهداشت می باشد، کمیت و کیفیت اماکن ورزشی در تقویت و توسعه این شاخصه ها مهم تلقی می شوند.

,

قاسمعلی خدابنده افزود: اکنون در این استان سرانه اماکن ورزشی به لطف افراد خیری چون آقای مروج تربتی نزدیک به 14 سانتیمتر رسیده و این در حالی است که 28 سال ورزشی و 27 استخر در حال ساخت داریم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه