اخبار داغ

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

دولت باید بر اساس انسانیت جامعه را رشد دهد

دولت باید بر اساس انسانیت جامعه را رشد دهد
آیت الله عبادی گفت: دولت باید بر اساس معنویت و انسانیت جامعه را رشد دهد نه بر اساس مسائلی که به ضرر جامعه است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از خاورستان، آیت‌الله سیدعلیرضا عبادی نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی و امام جمعه بیرجند صبح امروز در نشست تخصصی استانی ناجا و جامعه اسلامی اظهار کرد: امروز نیروی انتظامی با اقتدار در جامعه در حال خدمت‌رسانی در زمینه‌های مختلف است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان،, خاورستان, خاورستان, ،,  آیت‌الله سیدعلیرضا عبادی نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی و امام جمعه بیرجند صبح امروز در نشست تخصصی استانی ناجا و جامعه اسلامی اظهار کرد: امروز نیروی انتظامی با اقتدار در جامعه در حال خدمت‌رسانی در زمینه‌های مختلف است.,

وی با اشاره به نقش مردم و دولت، افزود: در گام دوم انقلاب اسلامی باید به آرمان‌های انقلاب نزدیک شد و به سمت جامعه و تمدن اسلامی حرکت کرد.

,
نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی بیان کرد: مسئله ارتباط مردم و دولت هر کدام در دیگری اثرگذار است و باید به تاثیرگذاری‌ها توجه داشت.
,
 
,
آیت‌الله عبادی با بیان اینکه مردم در تمام کارها تاثیرگذار هستند، عنوان کرد: ملت‌های غالب خودشان دولت را انتخاب کرده و ملت‌های مغلوب نیز خود دولت را انتخاب کرده‌اند.
,
 
,
نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی گفت: انتخاب مسئولان و دولت‌ها بر عهده ملت‌ها است.
,
 
,
آیت الله عبادی بیان کرد: انقلاب اسلامی اختیار کشور را از دست حُکّام گرفت و به دست مردم داد. حال اگر مردم کم تفاوت شدند حکومت کم تفاوت روی کار خواهد آمد اگر مردم حساس بودند حکومت حساس روی کار خواهد آمد و به همین ترتیب اگر مردم درست عمل کنند حکومت درست عمل خواهد کرد و اگر نادرست عمل کنند حکومت نادرست عمل خواهد کرد.
,
 
,
وی با بیان اینکه مردم و دولت هر دو در جامعه تاثیرگذار هستند، افزود: درست است که مردم دولت را انتخاب کرده‌اند اما در نهایت تصمیم گیرنده در تمامی زمینه‌ها بر عهده دولت است.
,
 
,
نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی تصریح کرد: نقش دولت در تصمیماتی که برای جامعه می‌گیرد بسیار زیاد است.
,
 
,
آیت الله عبادی با بیان اینکه حکومت باید وظیفه اصلی‌اش را بر اساس سیر الی‌ الله انجام دهد، افزود: بنابر صحبت مقام معظم رهبری جامعه اسلامی را از دولت اسلامی معنی می‌کنند.
,
 
,
وی تاکید کرد: اولین کاری که در گام دوم انقلاب اسلامی باید عملی کرد ایجاد حساسیت در جامعه بوده که مردم بر اساس حساسیت و دقت پیش بروند.
,
 
,
نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی گفت: دولت باید بر اساس معنویت و انسانیت جامعه را رشد دهد نه  بر اساس مسائلی که به ضرر جامعه است.
,
 
,
آیت الله عبادی بیان کرد: اگر جامعه بر اساس انسانیت رشد کند شرایط تمام مردم یکسان خواهد بود اما اگر بر این اساس نباشد و مباحثی از جمله اختلاس در کشور رشد کند شرایط به گونه‌ای خواهد شد که یک نفر پول پارو کند و یک نفر نیازمند باشد.
,
 
,
وی تاکید کرد: اگر قرار است مشکلات در جامعه برطرف شود باید جامعه اسلامی به وجود بیاید و به تمدن اسلامی برسد.
,
 
,
نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی گفت: در کنار تمام خدمات و اقداماتی که توسط نیروی انتظامی انجام می‌شود باید از مردم تشکر کرد.
,
 
,
آیت الله عبادی با بیان اینکه مردم همیشه با بصیرت عمل کرده و هوشیار هستند، افزود: مردم در سطح ایران اسلامی راه خود را از اغتشاش‌گران جدا کردند.
,
 
,
وی عنوان کرد: این فتنه با تمام آسیب‌هایی که برای جامعه دارد اما باعث بصیرت افزایی شده و برای رسیدن جامعه به تمدن اسلامی کمک می‌کند.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه