اخبار داغ

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بیرجند:

ناوگان حمل و نقل درون شهری حق افزایش کرایه را ندارد

ناوگان حمل و نقل درون شهری حق افزایش کرایه را ندارد
غلام‌پور گفت: هیچکدام از ناوگان حمل و نقل درون شهری حق افزایش نرخ کرایه به بهانه گران شدن قیمت بنزین را ندارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، یدالله غلام‌پور رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بیرجند امروز در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: هرگونه افزایش نرخ کرایه باید رسما از طریق وزارت کشور ابلاغ و شورای اسلامی شهر نیز مصوبه‌ای در این خصوص اعلام نماید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  خاورستان،,  , خاورستان, خاورستان, ،,  یدالله غلام‌پور رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بیرجند امروز در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: هرگونه افزایش نرخ کرایه باید رسما از طریق وزارت کشور ابلاغ و شورای اسلامی شهر نیز مصوبه‌ای در این خصوص اعلام نماید.,
وی با بیان اینکه هنوز ابلاغی از سهمیه بنزین یارانه‌ای برای سرویس مدارس و آژانس‌ها نداشتیم، افزود: اما پیگیر تخصیص این سهمیه هستیم.
,
 
,
رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بیرجند بیان کرد: در حال حاضر آژانس‌ها، سرویس مدارس و تاکسی‌های درون شهری حق مطالبه کرایه اضافه از مسافران را ندارند و چنانچه مسافران در صورت تخلف افزایش خودسرانه قیمت را مشاهده کردند با شماره ۳۲۳۳۸۰۳۴ تماس بگیرند تا برخورد قانونی انجام شود.
,
 
,
غلامپور عنوان کرد: تمام ناوگان حمل و نقل درون شهری موظف به نصب نرخ‌نامه مقابل دید مسافر هستند و بر اساس مصوبه‌ای که ابتدای امسال اعلام شده نرخ تاکسی دربستی بی‌سیم ورودی 2 هزار و 500 تومان و به ازای هر کیلومتر 300 تومان است.
,
 
,
وی اظهار کرد: این نرخ در آژانس‌ها 2 هزار و 250 تومان ورودی و هر کیلومتر 300 تومان اعلام شده و ورودی تاکسی‌های شهری نیز تا مسافت 2 کیلومتر یک‌هزار تومان بوده که هر 100 متر 10 تومان است.
,
 
,
رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بیرجند گفت: در حال حاضر سهمیه بنزین یارانه‌ای برای تاکسی‌های بنزینی ماهانه 400 لیتر با نرخ یک‌هزار و 500 تومان و تاکسی‌های دوگانه سوز 200 لیتر اعلام شد که با پیگیری‌های انجام شده سهمیه دوگانه سوز به 250 لیتر افزایش یافته است.
,
 
,
غلام‌پور تاکید کرد: سرویس مدارس نیز در صورتی می‌توانند از سهمیه بنزین یارانه‌ای استفاده کنند که در سامانه سپند ثبت نام کرده و پروانه فعالیت داشته باشند.
,
 
,
وی با بیان اینکه در حال حاضر 40 تا 50 درصد ظرفیت ناوگان اتوبوسرانی بیرجند فاقد مسافر است، افزود: با توجه به اینکه پیش‌بینی می‌شود تقاضای سفر با حمل و نقل عمومی در شهر افزایش یابد تعدادی اتوبوس آماده است که در صورت نیاز وارد خطوط شوند.
,
 
,
رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بیرجند خاطرنشان کرد: ناوگان حمل و نقل درون شهری بیرجند 90 دستگاه اتوبوس، 70 دستگاه تاکسی و دو هزار خودروی آژانس دارد. 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه